הקרבה של "הצלה ירושלים" למשטרת ישראל ולצמרת שלה מחמם את הלב.
זאת לאור שיתוף הפעולה בתקופה האחרונה החל מהאבטחות של אירועים גדולים כמו זה שהיה בכותל המערבי וכלה בקשר האדוק שיש במקרים של חיפוש נעדרים כמו שהיה בשבוע שעבר בתחנת הקישלה.
אין לנו אלא לאחל לידינו מר מיקי לוי שבעוד תקופה קצרה מסיים את תפקידו, ברכה והצלחה בכל אשר יפנה והלוואי ונראה אותו בתפקיד המפכ"ל !!
     
תוקן על ידי - הצלהירשלים - 15/04/2004 2:36:33
|
|