|
|
| נשלח ב-15/4/2004 23:43 |
|
| |
חיפושים נרחבים- איפה צורם דוידוב ווויטי?
מה איתכם אנחנו מתגעגעים !!!
בואו הביתה !
|
|
|
|
| נשלח ב-15/4/2004 23:56 |
|
| |
דווקא צורם דוידוב כתב לאחרונה..
כמדומני באשכול על הג'יפ של יענקי ברגר .
לגבי וויטי אני באמת שוקל להקים יחידת חיפושים.
חפ"ק וויטי........
וויטי אייך?..........

|
|
|
|
| נשלח ב-16/4/2004 00:30 |
|
| |
אני כאן. אני כאן...
דוקא הגבתי לאחרונה באשכול על ההחיאה המוצלחת בגאולה..
אם הייתי מתנדב בירושלים אני מאמין שהיה לי הרבה מה לכתוב..
|
|
|
|
|
| נשלח ב-16/4/2004 00:56 |
|
| |
צורם ברוך הבא ( או הנמצא )
בכל אופן תמיד אתה מוזמן לכתוב ולא משנה מאיפה אתה וסיפורים יפים מהאזור שלך דווקה יענינו אותנו .
דרך אגב מאיזה אזור אתה?
|
|
|
|
| נשלח ב-16/4/2004 01:20 |
|
| |
כיום אני גר באלעד.
ירושלמי עד לפני חמישה חודשים.
תוקן על ידי - צורםדוידוב - 16/04/2004 1:20:47
|
|
|
|
| נשלח ב-16/4/2004 07:39 |
|
| |
אני פשוט בקורס פראמדיק והזמן דוחק
אבל לא שכחתי אותכם
הנה אפילו אני כאן אחרי לילה מפרך בנט"ן
שבת שלום !
|
|
|
|
| נשלח ב-16/4/2004 09:05 |
|
| |
וויטי
כולנו מאחלים לך בהצלחה בקורס
וכמובן הצלחה לשאר החבר'ה ובמיוחד לרבעיה מירושלים !!!
|
|
|
|
| נשלח ב-16/4/2004 14:47 |
|
| |
היי ויטי התגעגענו!
בהצלחה .
בקרוב יהיה לנו פאראמדיק בפורום...חברים!
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
|
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.
|