בית פורומים הצלה ומדא ישראל

חיפושים נרחבים- איפה צורם דוידוב ווויטי?

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-15/4/2004 23:43 לינק ישיר 
חיפושים נרחבים- איפה צורם דוידוב ווויטי?

מה איתכם אנחנו מתגעגעים !!!
בואו הביתה !



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/4/2004 23:56 לינק ישיר 

דווקא צורם דוידוב כתב לאחרונה..
כמדומני באשכול על הג'יפ של יענקי ברגר .

לגבי וויטי אני באמת שוקל להקים יחידת חיפושים.


חפ"ק וויטי........





וויטי אייך?..........





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/4/2004 00:30 לינק ישיר 

אני כאן. אני כאן...


דוקא הגבתי לאחרונה באשכול על ההחיאה המוצלחת בגאולה..

אם הייתי מתנדב בירושלים אני מאמין שהיה לי הרבה מה לכתוב..



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-16/4/2004 00:56 לינק ישיר 

צורם ברוך הבא ( או הנמצא )
בכל אופן תמיד אתה מוזמן לכתוב ולא משנה מאיפה אתה וסיפורים יפים מהאזור שלך דווקה יענינו אותנו .
דרך אגב מאיזה אזור אתה?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/4/2004 01:20 לינק ישיר 

כיום אני גר באלעד.

ירושלמי עד לפני חמישה חודשים.

תוקן על ידי - צורםדוידוב - 16/04/2004 1:20:47



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-16/4/2004 07:39 לינק ישיר 

אני פשוט בקורס פראמדיק והזמן דוחק
אבל לא שכחתי אותכם
הנה אפילו אני כאן אחרי לילה מפרך בנט"ן
שבת שלום !



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-16/4/2004 09:05 לינק ישיר 

וויטי
כולנו מאחלים לך בהצלחה בקורס
וכמובן הצלחה לשאר החבר'ה ובמיוחד לרבעיה מירושלים !!!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/4/2004 14:47 לינק ישיר 

היי ויטי התגעגענו!

בהצלחה .

בקרוב יהיה לנו פאראמדיק בפורום...חברים!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > חיפושים נרחבים- איפה צורם דוידוב ווויטי?
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext