| נשלח ב-16/4/2004 17:23 |
|
| |
חבל שזה מפורסם כ"כ צמוד לשבת, יש אפשרות לפרסם זאת מוקדם יותר???
ישר כח למפרסם על עצם הפרסום. זה חוסך הרבה חילול שבת
|
|
|
|
|
| נשלח ב-16/4/2004 17:54 |
|
| |
בשמחה , אי"ה בשבועות הבאים נפרסם זאת יותר מוקדם.
אגב, ניתן לברר את זה בתחנות מד"א
וגם..
בעיתון יתד נאמן של יום שישי בעמודים האחרונים..
שבת שלום ומבורך!!....... ושקט....
|
|
|
|
|