בית פורומים הצלה ומדא ישראל

חינגה בשיעור השבועי של הצלה ביתר

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-16/4/2004 17:02 לינק ישיר 
חינגה בשיעור השבועי של הצלה ביתר
מצורף קובץ

זאת לאור הולדת ביתו של המתנדב יוסי אסולין הלו הוא כותב שורות אלו. אז מזל טוב לעצמי ושאני אזכה לגדלה לתורה למצוות ולמעשים טובים.
מאחל
אני לעצמי.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/4/2004 17:03 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/4/2004 17:04 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/4/2004 17:08 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.

תוקן על ידי - hyasolin - 16/04/2004 17:10:13



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/4/2004 17:12 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אייזנבך בתנוחה פראית (בטבעיות)!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/4/2004 17:14 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אפילו אנשים חולים הגיעו למסיבה (טוב הם שמעו מי בעל השימחה...)



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/4/2004 17:17 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אפילו אנשים מאוד חשובים ומכובדים (המאבטח האישי נשאר בחוץ, אבל שזה לא יטעה אותכם יש בקהל אנשי שב"כ...)



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/4/2004 17:19 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ישר כוח לכבוד הרב שטרח והעביר את השיעור על הלכות הספירה ללא לוח מהצלה ירושלים (חברה אם נשאר קצת תזרקו לנו עצם...)



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/4/2004 17:27 לינק ישיר 

מצורף קובץ

מיכאן אני שולח ברכת ישר כוח גדול ותודה רבה לאיש הדגול ורב הפעלים הרה"ח עזרא גוטליב הלו הוא כונן 571 אשר נמצא ב 95% מהמקרים בביתר והסביבה, על כל הבישול הקניה והארגון של הערב הכ"כ מיוחד הזה, ישר כוח עזרא,
ואם פעם הבאה לא יהיה בצ'ונט בשר אני מכסח אותך לצומת ליבך



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/4/2004 17:31 לינק ישיר 

מצורף קובץ

מיהם עשרת הצדיקים שעוד בחייהם נכנסו ככה חופשי לגן עדן????

תוקן על ידי - hyasolin - 16/04/2004 17:34:24



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/4/2004 17:40 לינק ישיר 

מצורף קובץ

וכמו שאמרתי כל המי ומי הגיעו לחינגה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/4/2004 17:47 לינק ישיר 

חחחחחח.........

גדול !!!

קודם כל התמונות נפלאות!
שנית הכיתוב מדהים!
שלישית אין אין אין כמו הצלה ביתר , אין על שמשי ועזרא וכולכם!!

ורביעית.......... מזל טוב!!!!!





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/4/2004 17:57 לינק ישיר 

תודה רבה ברוך תהיה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/4/2004 04:03 לינק ישיר 

מזל טוב !

הרבה נחת!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/4/2004 07:23 לינק ישיר 

ה- חינגה.....

כפי שהוסבר לי בשעתו המילה חינגה למרות דימיונה למילה חגיגה ,משמעותה ארוע שמשמעותו חיובי כרת....

תוקן על ידי - תומר_45 - 18/04/2004 7:41:02



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/4/2004 15:39 לינק ישיר 

אחרי הצ'נט של עזרא... כרת או לא כרת, אתה לא יכול לזוז מנחת...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > חינגה בשיעור השבועי של הצלה ביתר
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
1 2 לדף הבא סך הכל 2 דפים.

bholext