בית פורומים הצלה ומדא ישראל

לאור הגשמים בירושלים-נהגים משנה זהירות !

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-16/4/2004 17:51 לינק ישיר 
לאור הגשמים בירושלים-נהגים משנה זהירות !

עקב ירידת הגשמים חובה חובה ליסוע במשנה זהירות , להאט מהירות, דאגו לבצע פניות באיטיות,ההתייחסות לגשם הקרוב חייבת להיות כמו אל הגשם הראשון!!!

גבי אלחייני




ביפר מד"א י-ם.





"משיב הרוח ומוריד הגשם"!!


גבי !!!! אין עליך!!




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > לאור הגשמים בירושלים-נהגים משנה זהירות !
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext