בית פורומים הצלה ומדא ישראל

יתכן שהביפרים ישלחו עד 00:00 ולא 23:00

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-17/4/2004 20:58 לינק ישיר 
יתכן שהביפרים ישלחו עד 00:00 ולא 23:00

בסדרת הפגישות שדיווחנו עליהם כאן, נאמר לכוננים כי יתכן ויאריכו את זמן שליחת הביפרים לכל הכוננים בעיר עד 12 בלילה ולא עד 11 כפי שנעשה עד היום.



הנושא יבדק לאור בקשות של כוננים מאזורים שונים ברחבי העיר שמעוניינים בהארכת השליחה הכללית .



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > יתכן שהביפרים ישלחו עד 00:00 ולא 23:00
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext