לאור חיסולו של הד"ר הרוצח מנהיג החמאס עבד עזיז אל רנטיסי הערב בעזה, כוחות וגורמי הבטחון העלו את רמת הכוננות. מן הראוי ככונני הצלה וחירום שנשאר עירניים ונפקח עיניים על כל צרה שלא תבוא. כן יאבדו כל אויביך ה' !!
נסיונות ההחייאה ברנטיסי לאחר החיסול. שכמובן כשלו...........
כן ירבו ויהרגו את כל ראשי החמאס והאירגונים השונים!!!
גופתו של רנטיסי מנוקבת בכדורים. ימ"ש. תמונה לא נעימה במיוחד..
תמונה של איש הצלה ירושלים...... בבית החולים..
אולי האמבו הזה הוא מהציוד שנגנב מהצלה ירושלים..
טוב שלא הנשימו אותו עם אמבו תינוקות...
אהה.. היה פה פעם דבר כזה בפורום, לא זוכר את מי חיסלו אז..
http://www.hydepark.co.il/hydepark/topicarc.asp?topic_id=650862
חחחח........ טוב להזכר. תודה צורם!!