בית פורומים הצלה ומדא ישראל

ברית לנכדו הראשון של ד"ר דוד אפלבים הי"ד

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-18/4/2004 02:26 לינק ישיר 
ברית לנכדו הראשון של ד"ר דוד אפלבים הי"ד

ביום ו' התקיים במלון "לרום" בירושלים טכס ברית מילה לנכד הראשון של ר' דוד-יעקב אפלבאום הי"ד מנהל ומייסד שירותי "טר"ם-טיפול רפואי מיידי, שנרצח בפיגוע המזעזע לפני קרוב לשנה בירושלים.
ר' דוד הי"ד ייסד את מפעל "טר"ם" על מנת שיינתנו שירותי הרפואה המיידים תוך הקפדה חמורה על קדושת השבת וההלכה. ביום שישי, נערכה ברית מרגשת לנכדו הראשון לאחר הירצחו, שנולד לבנו הבכור ר' נתן אפלבאום. ר' נתן דרש בשעת הברית דברי תורה שנאמרו ע"י אביו ז"ל, בבריתו שלו-עצמו. הרך הנימול נקרא ע"ש סבו הקדוש ר' דוד.


לדעת נט



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/4/2004 07:37 לינק ישיר 

בתלמוד ירושלמי מסכת מו"ק פרק ג' [והדבר מצוטט במקומות שונים במפרשים ובפוסקים] נאמר:
נולד בן זכר נתרפאת המשפחה כולה, והדבר נאמר על רפואת המשפחה מאבלה וצרותיה.

בברכת מזל טוב ושיזכו לגדלו לתורה ולחופה ומעש"ט מתוך נחת ושמחה בברכת שמים מעל.

מעשי אבות סימן לבנים....



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/4/2004 15:35 לינק ישיר 

יפה, תומר!





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > ברית לנכדו הראשון של ד"ר דוד אפלבים הי"ד
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext