המירס החדש!!! מתנדבי הצלה י-ם מתחדשים !! מצורף קובץ
..
נשלח ב-22/4/2004 14:36
נכתב ע"י גולש בשם ל_א
יישר כח ליו"ר דוקי גרינוולד, ולהרב משה לודמיר.
על השתדלותם הרבה בנושר המירסים החדשים, והחדישים, למתנדבי האירגון.
תהי משכורתם שלמה מאת ה',
ושיזכו להציל נפשות רבות מישראל
אחד המתנדבים
נשלח ב-25/4/2004 20:18
ברצוני להודות לחברי הצלה ירושלים אשר לא חסכו בשום אמצעי להוציא את עיניהם של חבריהם מהאזורים השונים אשר עדיין נמצאים עם השיא הטכנולוגיה של חברת מירס הלא הוא המכשיר האגדי ה"לידר".
תודה רבה חברים אני כבר הולך לאסוף את הריר שיצא מפי מרוב קינאה.
המשיכו כך.
בסוף אני אעבור לגור בירושלים ואז אולי אזכה להנות מזיו תקציבה של "הצלה ירושלים"!
אנו ברחבי יהודה ושמרון נמשיך "בגאוה" להסתובב עם מכשירי הלידר המגועלים אשר האנטה שלהם עקומה כמו תולעת מעוכה, וכל יומיים לערך נעשה דרכנו לנסות ולתקן את המכשיר העתיק יומין בחברה, כי הרי יש "אחריות למכשיר"!!! ישר כוח
המשיכו כך
תוקן על ידי - hyasolin - 25/04/2004 20:49:37
תוקן על ידי - hyasolin - 25/04/2004 20:51:14
נשלח ב-25/4/2004 21:07
למה לקנאות?
אתה בצוות של שימשי זה מספיק גאווה .
ואגלה לך סוד . ברגע ששימשי אומר מילה לדוקי אתה והחבר'ה מקבלים מירסים חדשים.
נשלח ב-25/4/2004 23:39
הצלה מדא כל מילה חצובה בסלע.
הצלה ביתר - כי חבל על הזמן! מזמן!
בזכות שימשי כמובן!
האיש הנאמן!
שבזכותו הכל מאורגן!
בזמן הכי מסוכן!
הכל תמיד בזמן!
נשלח ב-26/4/2004 00:24
שיר יפה לאדם יפה
אבל אל תשכח את האנשים העומדים מאחוריו שהם המתנדבים הטובים של ביתר.
וצמרת הצלה י-ם כמובן
נשלח ב-26/4/2004 18:39
דרך אגב חידוש גדול יש במירס הזה שיש בו GPS = שהמוקד יידע את המיקום של כל כונן בדיוק של 50 מטר .
אז חבר'ה אם יש מקרה ואתם לא קופצים אבוי לכם!!!
נשלח ב-26/4/2004 18:56
נכון לעכשיו זה עדיין לא עובד ו.... לא יעבוד בקרוב.