|
|
| נשלח ב-27/4/2004 00:43 |
|
| |
ווי איז דזשובוי?
איך זיך שוין דזשובוי א פאר טעג. ווער עס ווייסט ווי איך קען עם טרעפן זאל מיך פליז זאגען.
דזשובוי ווי ביסטו? איך זיך דיך מיט ליכט. געב מיך א קאל.
|
|
|
|
| נשלח ב-27/4/2004 00:52 |
|
| |
out of new york
|
|
|
|
|
| נשלח ב-27/4/2004 00:58 |
|
| |
ווי איז ער? איך דארף עם האבן
|
|
|
|
| נשלח ב-27/4/2004 01:00 |
|
| |
ער איז געפארן קיין יושנה צו ברענגען קריינטע נייעם און בילדער ווי מ'לייגט צוריק די עטרה קיין קהילה קדוה יאשנא
|
|
|
|
| נשלח ב-27/4/2004 01:09 |
|
| |

|
|
|
|
| נשלח ב-27/4/2004 01:52 |
|
| |
אוועק גיפארן מיט די בייק
|
|
|
|
| נשלח ב-27/4/2004 02:32 |
|
| |
בטח הוא חוגג את יום העצמאות!
|
|
|
|
| נשלח ב-27/4/2004 02:34 |
|
| |
TZV חשבתי שאתה לכתוב רק בשפת אנגלית –התקפת לב –
|
|
|
|
| נשלח ב-27/4/2004 02:37 |
|
| |
לא חשבת טוב
|
|
|
|
| נשלח ב-27/4/2004 02:42 |
|
| |
אני מקוה שמהיום והלאה יהי' לי כבר מחשבות טובות הן בשפת האנגלית והן בלשון הקודש
|
|
|
|
| נשלח ב-27/4/2004 02:49 |
|
| |
אמן, כן יהי רצון!
|
|
|
|
| נשלח ב-27/4/2004 02:55 |
|
| |
אני יחזור בערך בשעה 10.15 אחרי השיעור ואחרי אמירת ולטהרינו בקדושתך העליונה אמן סלה – לבדוק במחשב שלי – מכשף – האם הוספת איזה תגובה חדשה אמן סלה
|
|
|
|
| נשלח ב-27/4/2004 08:38 |
|
| |
תיבה אישית,
מ'דערקענט אין דיר א חסידישע יונגערמאן, די ווייסט נישט מיט וואספארא סמיילי די האסט דיך באנוצט
|
|
|
|
| נשלח ב-27/4/2004 09:23 |
|
| |
נו, אפשר איז בעסער אז איך זאל נישט וויסען...
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
|
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.
|