בית פורומים הצלה ומדא ישראל

תאונה לפני יומיים ליד צומת מסמיה הרוג ופ

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-27/4/2004 22:27 לינק ישיר 
תאונה לפני יומיים ליד צומת מסמיה הרוג ופ
מצורף קובץ

ת"ד קטלנית ליד צומת מסמייה בשפלה
נהג רכב אודי נהרג לאחר שנכנס לתוך משאית של תושב בית שמש שנפצע קשה מאוד .
התאונה ארעה בהצהריים בכביש מספר 3 ויש חשד שמדובר בהתאבדות מצד נהג האודי שסטה מנתיבו ונכנס ישר לתוך המשאית , בנוסף נמצאו עוד עדויות לכוונה שעדין לא ניתנות לפירסום.
לתאונה הגיעו כוחות רבים של מד"א והכוננים מהצלה ירושלים וביחד עם הכיבוי חילצו את הפצוע שפונה במצב קשה לבית החולים.
התמונות באדיבות ידידנו דוד לף מרמת בית שמש



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/4/2004 22:29 לינק ישיר 

מצורף קובץ

2



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/4/2004 22:32 לינק ישיר 

מצורף קובץ

הקצין ר' משה טיטלבוים מפקדי צוות רמת בית שמש בשטח



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/4/2004 22:34 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ר' ברוך גפן בעבודה

תוקן על ידי - הצלה_מדא - 27/04/2004 22:35:21



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/4/2004 22:36 לינק ישיר 

מצורף קובץ

בחילוץ הגופה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/4/2004 22:39 לינק ישיר 

מצורף קובץ

5



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/4/2004 22:41 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ר' עזריאל וויס בעבודה הקשה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/4/2004 22:43 לינק ישיר 

מצורף קובץ

7



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/4/2004 22:44 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ימות המשיח



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/4/2004 01:11 לינק ישיר 

אני מזהה שם את יוסי מילר?

או שאני טועה..



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > תאונה לפני יומיים ליד צומת מסמיה הרוג ופ
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext