בית פורומים הצלה ומדא ישראל

ארגון הצלה הארצי החדש!!!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-29/4/2004 01:23 לינק ישיר 
ארגון הצלה הארצי החדש!!!

המשו ומתן הארוך שקיים מספר חודשים בין ארגון הצלה הארצי לבין ארגון " הצלה ירושלים " בא לסיומו הערב כאשר בשעה טובה נחתם הסכם בין הרב דוד גרינוולד יו"ר הצלה י-ם לבין הרב מרדכי ברזילי יו"ר הצלה הארצי {לשעבר} על איחוד האירגונים לאירגון אחד, תחת הדגל של "הצלה ירושלים".
האירגון מחדש של כל סניפי האירגון וההתאחדות של כולם לאירגון אחד, תעלה מדרגה את כל מה שידענו והיכרנו עד היום באירגון הצלה הארצי.
ארגון הצלה אלעד והצלה פ"ת התחברו מחדש ובע"ה יחד עם סניף רה"ע ואור יהודה נחזור להיות "הצלה ירקון" בניהולו של הרב בנימין מיצמכר מאלעד וכמובן תחת השרביט וארגון הגג "הצלה ירושלים".
ברכותינו לכל המסייעים במלאכה ולכל אלו שישנסו מותניים ויעזרו ויתרמו מזמנם ומרצונם להצלחת האיחוד!!
מזל טוב



דווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-29/4/2004 20:32 לינק ישיר 

האם יש לזה אישור מטעם הצלה ירושלים ???



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-29/4/2004 22:58 לינק ישיר 

בינתיים יש שתיקה רועמת..



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-29/4/2004 23:42 לינק ישיר 

ראשית אני חושב שזה הדבר הכי מבורך בשנים האחרונות
רבותי שימו לב לנתונים הבאים.
1,000 מתנדבים שכולם מקצועיים וכולם כוננים 24 שעות 7 ימים בשבוע
הארגון היחיד בארץ העובד בשיתוף פעולה מלא עם ארגון הענק מגן דוד אדום יד ביד כיחידת העילית של הכוננים בארץ.
בעז"ה כולם יהיו תחת גג אחד עם אנשים מדהימים וכוחות חדשים שיובילו את הארגון לאחדות מלאה ושם שמים יתקדש ברבים.
ישנם סניפים מדהימים בארץ כדוגמת הגליל ,בני ברק, ירושלים, איילון, הנגב ועוד ועוד ובעז"ה כולם יתאגדו לקבוצה חברתית אחת .
אני הקטן מאחל למנהיגים הצלחה בכל מעשי ידיהם ושהשיתוף עם מד"א יעצים מעלה מעלה לרווחת עם ישראל.
ודרך אגב יפתחו סניפים נוספים כגון חיפה ועוד.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/4/2004 00:46 לינק ישיר 

קצת הסבר למי שאיננו מעודכן.


ארגון "הצלה ירושלים" אכן מרחיב את שעריו בימים אלו ומתקדם בצעדי ענק בסיעתא דשמיא לאגד בתוכו את כל ארגוני "הצלה" ברחבי הארץ ובכך להוות גג לכל כונני מד"א החרדים במדינה המעוניינים להצטרף לארגון "הצלה" או להקים סניפים במקומות בהם אין עדיין סניף שכזה.



אם עד היום "הצלה ירושלים" חולשת על ירושלים על כל שכונותיה, בית שמש, ביתר עלית , הר חומה וטלזסטון.
כפר חב"ד התאגדה לפני מספר חדשים, "הצלה גליל" התאחדה לפני מספר שבועות וגם סניף חדש ומיוחד "הצלה רחובות" הוקם לפני שבועים לערך.



בסוף שבוע זה ארגון "הצלה ירושלים" מרחיב את שעריו בעוד כמה סניפים חשובים , מקומות וערים אידיאלים וחשובים במוקדים רבים בארץ.


המקומות המדויקים בהם ארגון "הצלה ירושלים" ינהל החל מימים אלו בפיתוח והצלחת הסניף יפורסמו בתקופה הקרובה אולם ניתן לציין בבירור כי מדובר במקומות חשובים ביותר ובקרוב ממש נוכל להכריז על ארגון "הצלה ירושלים" כארגון הצלה ארצי שכולל עשרות סניפים בניהולו המסור והמוצלח של היו"ר דוקי גרינוולד הי"ו וכל צוות המשרד היקר ובראשות המתנדבים המסורים שעושים ומוסרים חייהם כפשוטו להצלת הארגון.

לא נותר לנו אלא להתפלל כי "עד הנה עזרונו רחמיך..ואל תטשנו לנצח".


המטרה היא רווחת הזולת ורווחת תושבי המדינה,
המטרה היא איחוד השורות וגיבוש המתנדבים ע"פ דרך התורה וע"פ נהלי מגן דוד אדום.

אנו מקוים כי הנהלת הארגון תצליח בעז"ה להקים תוך זמן קצר את הארגון ההתנדבותי החרדי הגדול ביותר במדינה תחת קורת גג אחת של אהבה אחוה שלום ורעות , כמובן באיחוד מלא ושיתוף פעולה הדוק עם ראשי ומנהלי מגן דוד אדום בכל רחבי הארץ.



מכאן שלוחה ברכת הצלחה וברכת יישר כוח ליו"ר דוקי ולכל הצוות העוסק באיחוד הסניפים והצלחת הארגון "שאו ברכה מאת ה'" עלו והצליחו בכל מעשי ידיכם למען המתנדבים, למען תושבי המדינה ולמען כולנו.


חזקו ואמצו!!!







דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/5/2004 17:55 לינק ישיר 

מצורף קובץ

תמונה בלעדית של טכס החתימה על ההסכם



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/5/2004 00:41 לינק ישיר 

ה"זכרון דברים" נחתם כבר במלון "ניר עציון" ביום רביעי בלילה,
אני צודק?

ציטוט מדברי "דוקי" בשחרית ביום חמישי בבוקר משיחת "מקוה נייעס" בבית הכנסת של המלון.

סוף מעשה במחשב(ה) תחילה...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > ארגון הצלה הארצי החדש!!!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext