שעות של חרדה עוברים על שני מתנדבים...
שני מתנדבי "מד"א" - "הצלה ירושלים" עוברים בשעות אלו רגעי חרדה עקב סכנה להיחשפותם לוירוס.
אתמול (יום ה') בלילה שני מתנדבים שהיו במשמרת בתחנה יצאו למקרה במבשרת לגב' עם בעיות רפואיות, בהגיעם לבית מצאו גב' בת 53 כשהיא ישנה, לדברי הבת האשה בדרך כלל בריאה ובערב שוחררה מבית חולים עקב כאבי פרקים, כרגע היא ישנה חזק וקצת מקיאה.
כל הנסיונות להעירה לא הצליחו והוחלט על פינוי לשע"צ. החשד היה או תגובה אלרגית לכדורים שלקחה עקב הכאבים או לארוע מוחי.
עקב סיפור המקרה הוכנסה לחדר הלם בשע"צ שם הרופאים עשו את כל הבדיקות הראשוניות לגלות את סיבת חוסר ההכרה.
לאחר סידרת בדיקות מקיפות לא נמצא סיבה והמתנדבים עזבו וחזרו לתחנה.
היום בבוקר קיבלו המתנדבים הודעה בביפר להתקשר דחוף למוקד וזאת עקב פניה משע"צ כי לפי החשד הגב' סובלת מדלקת קרום המח מהסוג הנגיפי והקשה ביותר.
המתנדבים נקראו לבא בדחיפות למוקד למלאות טפסים ומשם נסעו לשע"צ עמ"נ לקבל טיפול תרופתי מונע.
האשה נמצאת בטיפול נמרץ עם חשש לחייה.
כרגע נמצאים בהמתנה לראות האם אכן זו המחלה שנדבקה האשה ואם כן יאלצו המתנדבים לעבור במיידית סידרת בדיקות מקיפה וטיפול תרופתי.
נתפלל שאכן לא יזדקקו לנ"ל ונאחל לגב' רפואה שלמה.
 |
|
|