בית פורומים הצלה ומדא ישראל

לייף פק לתינוק בן חודשיים ???

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-4/5/2004 23:02 לינק ישיר 
לייף פק לתינוק בן חודשיים ???

ברצוני לשאול : האם בהחייאה לתינוק בן חודשיים ניתן להשתמש בלייף פק???

בהודעה ששוגרה הערב ממד"א , דווח על החייאה לתינוק ברח' שומרי אמונים בי-ם , ובקשו מכונן שנמצא באזור עם לייף פק להגיע במהירות למקום !!

וע"כ אני שואל את שאלתי !! וכמו"כ אשמח לדעת האם הצליחו להציל את חיי התינוק ??




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/5/2004 23:20 לינק ישיר 

אכן יש מכשירי דפיברולטור שמורידים אוטומטית את הג'אולים ל50 ואף פחות אבל צריך מדבקות מיוחדות שכתוב עליהם מיועד לתינוקות (לליף פאק 500 יש את זה ) ,
וכמובן שלייף פאק 12 ודומיו יכולים עם כיוון להציל תינוקות ע"י שוקים .



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/5/2004 23:34 לינק ישיר 

יפה הצלה_מדא.

אני לא מקנא בחובש שיצטרך לשקול אם לתת שוק חשמלי לתינוק בן חודשיים.

התינוקת פונתה מונשמת להר הצופים (כרגע הועברה לעין כרם)
מצבה קשה.

שמה לתפילות: מינדל בת יוכבד.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-5/5/2004 01:39 לינק ישיר 

ע"פ הפרוטוקול אין מחברים לייפ פאק 500 וכמו"כ אין נותנים שוקים לילד השוקל פחות מ25 ק"ג,
ילד ששוקל פחות מ25 ק"ג החישוב הוא 2J/kg

סוף מעשה במחשב(ה) תחילה...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-5/5/2004 02:36 לינק ישיר 

מגן דוד
עליך לקרוא שוב את מה שכתב הצלה_מדא.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-5/5/2004 16:22 לינק ישיר 


הכוננים יירמי ויזל , יוסי רפאלי סול מוסקוביץ ועוד היו במקום ומצאו תינוקת מחוסרת הכרה לא נושמת וללא דופק, מין מוות בעריסה

וברוך ה' לאחר החייאה קצרה החזירו הכוננים לתינוקת את הדופק.
הנט"ן שהיה קרוב מאד פינה את התינוקת במצב קשה אולם בחיים!


נקוה שתשרוד ושתחלים



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/5/2004 22:27 לינק ישיר 

ניתן אכן לתת שוקים חשמליים לתינוקות בעזרת ציוד מתאים. עליכם לדעת כי רוב ההחייאות אצל תינוקות וילדים הינן על רקע נשימתי ולכן אין צורך בדפיברילטור לצורך מתן שוק אלא רק במוניטור (בדרג הנט"ן/אט"ן) לצורך ניטור של קצב הלב.
במקרים נדירים מאוד ! ההחייאה היא על רקע לבבי וזה בעיקר אצל תינוקות עם מומי לב מולדים למיניהם אבל זה דבר אשר כמעט ולא רואים.
לסיכום אין צורך בדפיברלטור חצי אוט' במקרה כזה אלא בכונן מיומן שיבצע החייאה בסיסית טובה עד לבוא הנט"ן.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/5/2004 02:34 לינק ישיר 

פראמדיק.

נשמח לראות אותך יותר.... הא....






דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > לייף פק לתינוק בן חודשיים ???
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext