בית פורומים הצלה ומדא ישראל

תנאי קבלה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-5/5/2004 13:26 לינק ישיר 
תנאי קבלה

מישהו יודע אם יש ועדת חריגים של כוננים מתחת לגיל 21 אבל מעל 18???? או שהיום כבר אין! ואם מי אפשר לדבר כדי לקבל אישור חריגים?



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/5/2004 02:32 לינק ישיר 

אין כיום ועדה של חריגים.

קשה היום לקבל כונן.

נותנים עדיפות לא רק לבוגרים אלא דווקא לבוגרים בעלי הכשרה של נהג אמבולנס.

בכל מקרה עליך לפנות למפקד הצוות שלך, הוא ידאג לך.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > תנאי קבלה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext