מישהו יודע אם יש ועדת חריגים של כוננים מתחת לגיל 21 אבל מעל 18???? או שהיום כבר אין! ואם מי אפשר לדבר כדי לקבל אישור חריגים?
אין כיום ועדה של חריגים. קשה היום לקבל כונן. נותנים עדיפות לא רק לבוגרים אלא דווקא לבוגרים בעלי הכשרה של נהג אמבולנס. בכל מקרה עליך לפנות למפקד הצוות שלך, הוא ידאג לך.