|
|
| נשלח ב-5/5/2004 13:32 |
|
| |
שאלה לכל הכוננים
לכל הכוננים שפה:
ידוע שיש בעיית דיווחים וחלק ניכר מהכוננים אינם מדווחים.
מה דעתכם - אם יהיה אתר לדיווחי כוננים - האם ידווחו יותר??
אשמח לשמוע את תגובתכם ....
|
|
|
|
| נשלח ב-5/5/2004 14:36 |
|
| |
בהחלט שכן, לו היה אתר שמאפשר להעביר את הדו"ח, הדו"חות היו מלאים יותר.
ניסיתי בעבר להרים פרוייקט שכזה, אולם עקב בעיות טכניות זה נעצר.
|
|
|
|
| נשלח ב-5/5/2004 16:24 |
|
| |
זה רעיון נחמד אם כי אי אפשר לדעת כמה כוננים מחוברים לאינטרנט .
אני מאמין שהכוננים שגולשים אכן יתנו יותר היענות ויעדכנו יותר .
|
|
|
|
| נשלח ב-5/5/2004 19:04 |
|
| |
רעיון מבורך מאד והלוואי שיהיה בהקדם
|
|
|
|
| נשלח ב-5/5/2004 23:28 |
|
| |
גם לדעתי זה בהחלט יכול לעזור שכוננים רבים נוספים , ידווחו על מקרים !!
ולידיעתכם : בהנהלת גדוד הכוננים כבר הוחלט , על לקיחת הציוד והביפר , ממי שלא מעביר את הדיווחים !! ובזמן הקרוב כנראה שיתחילו עם זה !!
המצב כעת הוא : שרק כ- 200 כוננים מתוך 700 בגזרת ירושלים , מקפידים להעביר את הדיווחים , וע"כ הוחלט על הצעד הנ"ל !!!
|
|
|
|
| נשלח ב-6/5/2004 00:31 |
|
| |
אוקיי , אם כך אשמח לשמוע ממכם מה לדעתכם צריך להיות באתר זה.
מה יגרום לכם להיכנס ולדווח את הדיווחים שלכם שם או מה ימנע ממכם מלהיכנס לשם ???
אשמח לשמוע רעיונות , הצעות , הארות והערות ...

|
|
|
|
| נשלח ב-6/5/2004 02:29 |
|
| |
א. אני לא יודע כמה כוננים יש להם אינטרנט או מחשב בכלל.
ב. אפשר להריץ ניסיון כאן בפורום ולבדוק כמה כוננים יש פה וכיצד מצליחים לדווח.
ג. נראה לי שיותר קל למלאות טבלה בכתב מאשר להקליד לתוך טבלה במחשב...
|
|
|
|
| נשלח ב-6/5/2004 04:05 |
|
| |
אין צורך שלכונן יהיה אינטרנט בבית, אפשר מכל קניון או קפה אינטרנט להעביר את הדו"ח.
-------
את הטבלה יש לעשות ע"פ הטבלה הקיימת, בשינויים כאלו ואחרים בהכוונת מד"א.
מלוי הטופס יתבצע ע"י הכונן בכל זמת ובכל עת.
זיהוי משתמש ע"פ קוד הכונן והאיזור + ת. ז.
כונן יוכל לשלוח את הדו"ח להדפסה במדפסת מקומית או לאימייל פרטי כפי שימסר בהרשמה. (לא לתת אפשרות לשלוח לכל אימייל).
יתאפשר לכונן לעדכן את הדו"ח בתוך החודש הרלוונטי בלבד, בסוף החודש הדו"ח יועבר אוטומטי לאימייל של א. כוננים.
אני בטוח שכוננים רבים ימלאו את הדו"ח אם הוא יהיה מקוון.
יש שיפורים רבים שניתן לבצע במסגרת האינטרנט, הכל כיד הדמיון הטובה והתקציב הדל.
|
|
|
|
| נשלח ב-6/5/2004 09:01 |
|
| |
אני אמנם לצערי לא משתתפת איתכם בהצלת חיים. אך אשמח לנסות ולעזור לעניות דעתי.
א. האתר חייב להיות מאובטח מפני גישה של הציבור הרחב.
ב. אתר תפעולי נטו ללא פרסומות וכדו'.
ג. אפשר לעודד הכניסה לאתר ע"י מתן קופונים, הודעות אישיות וכדו' באמצעות האתר.
ד. במילוי הפרטים בדו"ח יהיה השלמה אוטו' של הנתונים כך שמילוי הדו"ח יוכל להתבצע באופן מהיר ומקצועי יותר.
תוקן על ידי - הצלה_מדא - 06/05/2004 12:22:22
|
|
|
|
| נשלח ב-7/5/2004 15:06 |
|
| |
כונן 333 אומר דברים נכונים.
גם אני אשמח אם יהיה דבר כזה באינטרנט... זה יקל ..
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
|
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.
|