טרגדיה מזעזעת בחיפה !!
תינוק נחנק היום בביתו , ברח' ארלוזרוב בחיפה , לאחר שהכניס את ראשו במגירת משחקים !!
האמא שהשאירה אותו דקות ספורות לבדו בחדר , הזדעזעה למצוא אותו במגירה ללא רוח חיים !!
רופא ממד"א שהגיע למקום ,ננאלץ לקבוע את מותו !!
מדובר במשפחה חשובה בחיפה - משפ' זילברברג ,בעלי חסד גדולים שם באזור !!
שהקב"ה יאמר די לצרותינו !!! ותנחומים למשפחה היקרה !!!
|
|