האם מישהו יודע, היכן כדאי וניתן להשיג את הסטיקים של הגלוקוצ'ק (מד סוכר) ?? בררתי בבית מרקחת השכונתי , וזה עולה שם מאות שקלים !! אולי דרך חולי סכרת ,ניתן לרכוש יותר בזול ??
לחולי סכרת זה עולה גרושים. איזה מכשיר יש לך?
תפנה לאחראי הלוגיסטיקה והציוד ר' צבי סטפנסקי שיארגן לך