לפני שעה קלה פרצה שריפה בתוך המבנה של מקווה חב"ד, שבשיכון חב"ד ירושלים. הערכה הראשונית היא, כי מדובר בהצתה של עצים של לג' בעומר שנאספו, ונשמרו מאחוריי המקווה. ככל הנראה ילדים המתנגדים לחב"ד הבעירו אש בעצים, ואלו התפשטו לדליקת ענק, שכאמור הסיבה נזק גם למבנה של המקווה בשיכון חב"ד.
יש למשהו פרטים נוספים על מה שהיה שם?
תוקן על ידי - zevi_rusya - 06/05/2004 18:23:30
נשלח ב-6/5/2004 18:52
אכן כמו שסיפרת , העצים שהוחבאו מאחורי הבניין נדלקו והתפשטו לעבר ארון חשמל.
ב"ה איןנפגעים בנפש וכן הבניין לא ניזוק אלא ארון החשמל בלבד.
נשלח ב-6/5/2004 19:50
הבנייין ניזוק: המקווה נשרף, קיר הז"ל של ישיבה קטנה נשרף ועוד בניין סמוך.
נשלח ב-6/5/2004 20:09
יש תמונות וכו'?
מה גרם לשריפה?
נשלח ב-6/5/2004 21:07
מדוע אתה חושב שזה ילדים שמתנגדים לחב"ד ?????
הרי זה מלחמות בין ילדים על עצים ומדורות , בכל מקום ובכל שכונה !!
שכחת כבר איך זה ,מאז שהיית ילד ?? אלא א"כ הילדים של היום השתנו מאז !! אבל זה לא נראה לי !!!!!
נשלח ב-6/5/2004 22:06
העובדות שהתבררו שונות לחלוטין.
ע"פ מסורת אנ"ש דחב"ד העבירו מיד שאלה לרבי שליט"א מה"מ
והתשובה היתה כי זוהי עלית מדרגה במלחמה בין המשיחיסטים לאנטי משיחיסטים