אלי גודלבסקי בתפילה בנץ בחניון האחמי"ם תוקן על ידי - הצלהירשלים - 11/05/2004 19:24:50
..
שבת אחים גם יחד!!!! תוקן על ידי - הצלהירשלים - 11/05/2004 19:25:10
הפראמדיק היקר יענקי ארליך תוקן על ידי - הצלהירשלים - 11/05/2004 19:25:59
ברכת יישר כוח עצום לכל מאות החברים שסייעו לכל אורך היממה והלילה הקשים , על המסירות וההשקעה למען רווחת המתפללים!! אין כמוכם מתנדבי הצלה!!!