כיצד הופך פורום ברוטר למחליף של הפורום?!
לאחרונה יש תחושה שהפורום הפך למין פורום לינקים שרובם מובילים לסקופים ברוטר...
נכון, יש שם הרבה יותר חשיפה.. אבל היה הרבה יותר חכם לשים כאן תמונות וידיעות ולהפנות מרוטר לינקים לכאן כך שהחשיפה לפורום תהיה גדולה הרבה יותר, וגם הגולשים יחשפו לחומר שהוכנס לכאן בעבר.
כמובן שברוטר לשים תמונה או יותר ולכתוב: "שאר התמונות בפורום של הצלה ומד"א ירושלים" ולתת לינק לפורום.
מה דעתכם?
|
|