| נשלח ב-10/5/2004 14:03 |
|
| |
שאלת את שאלת מיליון הדולר!
הלוואי וימצא לה מענה...
|
|
|
|
| נשלח ב-10/5/2004 16:27 |
|
| |
עקב זה שבצלאל אברהם הטסטר הראשי של מד"א מושבת עקב חופשת מחלה והטסטר היחיד במד"א חוץ ממנו הוא חברינו גבי אלחיאני אז יש עומס אין מה לעשות חוץ מלהתאזר בסבלנות להתפלל וללחוץ 
|
|
|
|
| נשלח ב-10/5/2004 19:40 |
|
| |
הצלה ירושלים, לידעתך יש למד"א עו טסטר, ושמו יוני קלמנטובסקי.
לדעתי בנושא הטסטרים במד"א מתנהגים כמו חבורת מאפיונרים, כי בסה"כ יש שניים או שלושה טסטרים בכל הארץ, וכל זאת כדי לא להכניס עוד אנשים לעבודה.
והרי מה איכפת להם, לאן הם ממהרים?! שהמתנדבים ימתינו, מוציאים להם את המיץ ואת החשק להתנדב.
|
|
|
|
| נשלח ב-10/5/2004 22:45 |
|
| |
אני לא יודע למה,
אבל לדעתי אין מה לעשות חוץ מאשר לנדנד לאחראים על כך, ישנו כלל,
מי שסובלני במקום הלא נכון, סובל,
אז גם כאן אם לא תלחץ ותנדנד אף אחד לא יזכור אותך, מקוה שטעיתי.
|
|
|
|
| נשלח ב-11/5/2004 01:03 |
|
| |
ומי שקרוב לצלחת, אוכל הכי הרבה...
|
|
|
|
| נשלח ב-11/5/2004 02:12 |
|
| |
גחזי
מאיזה איזור אתה?
|
|
|
|
|