| נשלח ב-10/5/2004 22:14 |
|
| |
קורסי החייאה וע"ר לנשים חרדיות?
האם קיימים היום בירושלים קורסי עזרה ראשונה והחייאה בסיסיים לנשים חרדיות? ואני לא מתכוונת לקורס שהבנות לומדות בסמינר, אלא לאמהות לילדים שמן הסתם לא זוכרות את החומר שלמדו אז... שמעתי כל מיני שמועות על קורסים שהיו אמורים להיות ואחר כך על שיצאו רבנים נגד זה. מישהו יכול להאיר את עיני בעניין?
|
|
|
|
| נשלח ב-11/5/2004 00:54 |
|
| |
לפני שנתיים בערך, היה איזשהו פרוייקט בשיתוף עם זק"א/מד"א (אם אני לא טועה, אשמח לתיקונים). זה היה קורס חד פעמי בן 4 שעות, ועשו אותו במספר שכונות חרדיות בירושלים בתאריכים שונים. אני השתתפתי אז בקורס שהיה באיזור גבעת שאול והיו שם בערך 20 נשים חרדיות. הגיעו שתי מדריכות ממד"א ולימדו את נושא "נאמן החייאה", תוך כדי התמקדות בנושא החייאת ילדים ותינוקות. כמו כן, המדריכות הביאו איתן בובות תירגול, וניתנה הזדמנות תירגול למי שרצתה.
הפרוייקט הזה היה רעיון מבורך, והלוואי שיהיו עוד!
|
|
|
|
| נשלח ב-11/5/2004 02:16 |
|
| |
יש ויש.
למד"א יש קורסים של 4 שעות שנקרא נאמני החייאה.
רק שבוע שעבר היה קורס ל 120 איש בסהנדריה המורחבת והיה קבוצות של נשים וגברים בנפרד.
יש כמעט בכל שבוע כמה קורסים כאלו.
בדרך כלל זה מתארגן דרך המתנ"ס או בית ספר וכו'
אפשר לארגן קורס או להצטרף לקורס דרך מד"א להתקשר לבקש את משרד המתנדבים ולברר שם.
|
|
|
|
| נשלח ב-11/5/2004 22:36 |
|
| |
שמעתי ,שבשכונת נוה יעקב בי-ם ,התארגן קורס עזרה ראשונה בסיסי לנשים נשואות , ע"י צוות הצלה ומד"א בשכונה ,בשיתוף המינהלת השכונתי ,וזה קיבל את האישורים מכל הרבנים המקומיים !!!
|
|
|
|
| נשלח ב-12/5/2004 13:02 |
|
| |
אכן יש! בקרוב נפתחים הרבה קורסים לאוכלוסיות שונות וברמות שונות.
לפרטים ניתן לפנות לטלפון: 02-6523133 אל אייל
בהצלחה
|
|
|
|
|
| נשלח ב-13/5/2004 09:18 |
|
| |
תודה רבה!
|
|
|
|
|