בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

no LAG B'OMER pictures ?

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-11/5/2004 03:59 לינק ישיר 
no LAG B'OMER pictures ?

jewboy where are you ?



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/5/2004 04:57 לינק ישיר 

ממש א סיבה צו מאכען א נייע אשכול

פעלט אשכולות וועגען ל"ג בעומר ?

יעדער תגובה דארף א נייע אשכול ?

וואס איז דער ענין צו פארמיאוסן דעם פורום?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-11/5/2004 15:43 לינק ישיר 

דער עולם איז עניוועי נישט אינטרעסירט אין בילדער מער, די איינציגסטע זאך וואס ס'אינטרעסירט דעם עולם איז ר' אהרן ר' זלמן לייב, קויף דעם 'כל העולם כולו' וועסטו זעהן דארט פון היי יאר ל"ג בעומר אין ב"פ ארום 10-15 בילדער האפענטליך.

און אזוי אויך יעדע וואך.

אז דער עולם וועט בעטן בילדער וועל איך ברענגן בלי נדר.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/5/2004 16:16 לינק ישיר 

אוודאי וויל דער עולם בילדער

מיינסט יעדער איז אינטערסירט אין די פייטס?
מילא אביסל אבער די חברה נעמען עס צו ערענסט און באשמוצען א מנהל וועגען די נארישקייט



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/5/2004 17:25 לינק ישיר 

ס'גייט שוין ארויס פון די נאז!!
לאמיר שוין זעהן עפעס אנדערש.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/5/2004 18:17 לינק ישיר 

Pictures please



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/5/2004 19:15 לינק ישיר 

מיר אינטרסיט נישט די "פוליטיק" און סטמר וכדו'

Please pictures.

עפשטיין - מיר איז נמאס צו זען צענדליגע אשכולות וועגען מחלוקת. איך האב ס"ה באמערקט אז JEWBOY וואס בד"כ ברענגט בילדער, האט נישט. דאס מיין איך אוז ווערט א נייע אשכול.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/5/2004 09:16 לינק ישיר 

מצורף קובץ

המזמרים איז משמח לג בעומר ביי כ"ק אדמו"ר מגארליץ שליט"א



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/5/2004 10:39 לינק ישיר 

מצורף קובץ

מענטשן גיסן אויל לכ' די פייער פון רשב"י.

===
אין רשות לקחת תמונות שלי למקום אחר בלי רשות.
there is no permission to take any of my pictures to another place




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/5/2004 10:39 לינק ישיר 

מצורף קובץ



===
אין רשות לקחת תמונות שלי למקום אחר בלי רשות.
there is no permission to take any of my pictures to another place




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/5/2004 10:40 לינק ישיר 

מצורף קובץ



===
אין רשות לקחת תמונות שלי למקום אחר בלי רשות.
there is no permission to take any of my pictures to another place




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/5/2004 10:40 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ל"ג בעומר אין ב"פ

===
אין רשות לקחת תמונות שלי למקום אחר בלי רשות.
there is no permission to take any of my pictures to another place




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/5/2004 10:41 לינק ישיר 

מצורף קובץ



===
אין רשות לקחת תמונות שלי למקום אחר בלי רשות.
there is no permission to take any of my pictures to another place




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/5/2004 10:41 לינק ישיר 

מצורף קובץ



===
אין רשות לקחת תמונות שלי למקום אחר בלי רשות.
there is no permission to take any of my pictures to another place




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/5/2004 10:42 לינק ישיר 

מצורף קובץ



===
אין רשות לקחת תמונות שלי למקום אחר בלי רשות.
there is no permission to take any of my pictures to another place




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/5/2004 10:42 לינק ישיר 

מצורף קובץ



===
אין רשות לקחת תמונות שלי למקום אחר בלי רשות.
there is no permission to take any of my pictures to another place




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > no LAG B'OMER pictures ?
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
1 2 לדף הבא סך הכל 2 דפים.

bholext