כל מה שתרצו לומר על הפורום המדהים שלנו שקיים כמעט שנה ומעודכן יום יום.
זה המקום!!
קדימה חבר'ה בואו נשמע את דעתכם!!
לידיעתכם!
לאשכול זה יהיו השלכות ממשיות על המשכיותו של הפורום, ע"פ ההצעות ועל פי ההמלצות שלכם נמשיך/ נפסיק לנהל את הפורום.
ע"פ המלצתכם נשקול העתקה למקומות אחרים וכדומה/
נשמח לקבל תגובה מכל גולש!!
תשתדלו, לפחות פעם אחת בשנה!...
לתת לנו את הדעה/העצה/ ההמלצה שלכם לפורום היקר ולעתידו!
תודה.
הצלה ירושלים.
ואולי כאן המקום להזכיר כי לפורום אין כל קשר להנהלת הארגון והוא אינו מטעמו, זהו פורום ידידים ומתנדבים בלבד.
נשמח לקבל את תגובתיכם!!!
תוקן על ידי - הצלהירשלים - 11/05/2004 18:10:47
נשלח ב-13/5/2004 01:52
ג"א מצטרף
נשלח ב-14/5/2004 16:00
איזה רעים למה אף אחד לא מברך.............
טוב הפורום נסגר..........
בואו נראה אתכם עכשיו לא מברכים......
נשלח ב-16/5/2004 00:00
מזל טוב ושפע ברכות ליום ההולדת של הפורום המבורך!
עלו והצליחו והמשיכו לעדכן אותנו בנעשה בהצלה/מד"א, ואל תלכו לשום מקום...
נשלח ב-16/5/2004 00:06
אפתח בברכה..
קודם כל למנהלים המקסימים שדואגים לפורום ולניהול התקין שלו!
דעתי היא שהפורום נפלא ומאוד חשוב!
חשוב שלמתנדבים יהיה מקום לבטא את עצמם מבלי שיפריעו להם..
חשוב שלציבור יהיה מושג על הפעילות של הצלה ירושלים!
כייף לנו לקבל תמונות ועידכונים מהשטח...
ובכלל, נעים להיות פה!
אז תמישכו ככה!
ותודה למנהלים על ההשקעה הרבה!
נשלח ב-16/5/2004 00:42
ראשית כל ברכות מקרב הלב על הפורום המיוחד שנותן לנו קצת אור וקצת על המרחש בארגון הגדול מכולם "הצלה" וכמובן מד"א.
הערות אין לי.
אני לא מכיר פורום כזה בכל העולם, פורום ששומר על הגינות ונקיות.
פורום שלא מכניס פוליטיקות זולות וסכסוכים בין אנשים וארגונים.
פורום שמביא רק את הטוב ואת היופי שבהתנדבות ובארגונים.
כל הכבוד!!!
אין לי אלא לאחל שבשנה הזאת יהיו רק שמחות ואירועים משמחים ושנגדל ושנתפתח , נציל חיים ונקדש שם שמים ברבים!
פורום מעולה שנותן קצת אור על מקצת מהפעילות של האנשים היקרים שמקריבים מעצמם ומשפחתם 24 שעות ביממה.
מנהלי הפורום עובדים קשה (מניסיון) לא להגרר לפרובוקציות למינהם שניסו ומנסים לעשות אנשים טובים.
נזהרים ונשמרים להביא ידיעות אמיתיות וכנות בלבד ולא לתת כניסה ליחצנות זולה או סתם אאוטינג.
אחרי שנה של הצלחה לפורום (אם צורם אומר הוא יודע...)
חסר פה עוד אנשים שיכנסו ויכתבו, ולכן על כל החברים הנהנים מפורום זה חובה עליהם לפרסם את הפורום ולהביא כמה שיותר אנשים שיכנסו ויגיבו ויכניסו עוד רוח חיה לפורום.
בהצלחה לכולם.
נשלח ב-20/5/2004 00:15
אני רוצה לאחל צרור ברכות למנהלי הפורום.. וזה למרות שחסמו אותי כמה פעמים בעבר אבל זה בסדר אחלה מנהלים יש פה,חבר'ה טובים.
אני תקפתי בעבר את ארגון זק"א שלדעתי עשה טעויות רבות וחילל את שם המתנדבים ואת שם הארגון הקדוש ע"י צעדים מטופשים של מנהליו, ואני מצאתי לנכון להתקיף אותם גם פה מלבד הפורומים שלהם אולם מנהלי הפורום "הצלה ירושלים" הסבירו לי שכאן זה פשוט לא המקום,מחקו את האשכולות וחסמו אותי מספר פעמים.
אני מאמין שהפורום הזה הוא הגאווה של הארגון הזה שכאן לא מכניסים את הבלגן והריב , ורק מביאים את היופי שבהתנדבות ואת העצמה של המתנדבים.
אני גאה להכנס לכאן למרות שלאחרונה הפסקתי לכתוב מטעמי פרנסה ועבודה אבל אני כאן וליבי איתכם.