|
|
| נשלח ב-11/5/2004 13:48 |
|
| |
חברים בעוד מספר שבועות - שנה לפורום!!!!
בעוד שבועות ספורים היארצייט..לפורום היקר שלנו...
שנה לפורום.... חברים....שנה!!
רעיונות?...
ברכות מיוחדות?..
הערות?..
הצעות ?.
כל מה שתרצו לומר על הפורום המדהים שלנו שקיים כמעט שנה ומעודכן יום יום.
זה המקום!!
קדימה חבר'ה בואו נשמע את דעתכם!!
לידיעתכם!
לאשכול זה יהיו השלכות ממשיות על המשכיותו של הפורום, ע"פ ההצעות ועל פי ההמלצות שלכם נמשיך/ נפסיק לנהל את הפורום.
ע"פ המלצתכם נשקול העתקה למקומות אחרים וכדומה/
נשמח לקבל תגובה מכל גולש!!
תשתדלו, לפחות פעם אחת בשנה!...
לתת לנו את הדעה/העצה/ ההמלצה שלכם לפורום היקר ולעתידו!
תודה.
הצלה ירושלים.
ואולי כאן המקום להזכיר כי לפורום אין כל קשר להנהלת הארגון והוא אינו מטעמו, זהו פורום ידידים ומתנדבים בלבד.
נשמח לקבל את תגובתיכם!!!
תוקן על ידי - הצלהירשלים - 11/05/2004 18:10:47
|
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
|
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.
|