נגמ"ש ובו 6 חיילים עלה על מטען של 100 ק"ג. http://www.hagigim.com/hebnuker/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=6839#6839
פשוט אירוע מחריד!!! ה' ירחם ויאמר לצרותנו די!!