בית פורומים הצלה ומדא ישראל

התיקייה האבודה - בקשת עזרה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-12/5/2004 18:00 לינק ישיר 
התיקייה האבודה - בקשת עזרה

אתמול עבדתי בוקר על אמבולנס 62, ובבית גיליתי שאיבדתי את התיק של הטפסים.
מדובר בתיק המתכת המוכר והנוח, והיו בו טפסים החשובים לי.
התיק לא נמצא בניידת, ולכן אני חושב שהוא נשאר במקרה האחרון שהיה לי אתמול בהדסה עין כרם.
מי שמגיע לשם ויכול לבדוק-אודה לו מאוד. (אני לא גר בי-ם)
(שמי רשום על הקפיץ שמחזיק את הטפסים)
תודה,
אביעד הרץ.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/5/2004 00:51 לינק ישיר 

חבר'ה תעזרו במצווה חשובה של השבת אבידה ותזכו למצוות



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > התיקייה האבודה - בקשת עזרה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext