בית פורומים הצלה ומדא ישראל

איך תברר את מצבך בבית חולים ?!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-13/5/2004 11:41 לינק ישיר 
איך תברר את מצבך בבית חולים ?!

אשה מתקשרת לבי"ח מקומי אומרת "שלום, אני רוצה לדבר עם האדם שיכול לתת מידע בנוגע לחולים שלכם.



הקול בצד השני של הקו אמר, "מה השם ומספר החדר של החולה?"



האשה : "שרה פינקל, בחדר 302"



רק רגע, "אני אעביר אותך לתחנת האחיות".



"תחנת האחיות , איך אני יכולה לעזור לך?"



האשה : "שלום, אני רוצה לדעת את המצב של שרה פינקל בחדר 302",


אחות: "רק רגע, תני לי להסתכל על הגיליון שלה". "או כן, גברת פינקל בסדר גמור. היא אכלה שתי ארוחות מלאות,
לחץ הדם שלה בסדר, ובדיקת הדם שלה יצאה בסדר. הולכים להוריד לה את המוניטור של הלב עוד כמה שעות
אם היא תמשיך להראות השתפרות, וד"ר כהן הולך לשלוח אותה הבייתה ביום שלישי ב-12."


האשה: "תודה לאל! זה נפלא, חדשות נהדרות! כל כך הוקל לי!".



האחות: "מההתלהבות שלך אני מבינה שאת משפחה או חברה קרובה מאוד!".



"לא בדיוק," אמרה האשה, "אני שרה פינקל מחדר 302 ואף אחד פה לא אומר לי כלום!



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/5/2004 12:28 לינק ישיר 

את המידע העדכני ניתן לקבל בטלפונים:
6252281 02 5384144 02 5384518 02




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > איך תברר את מצבך בבית חולים ?!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext