בשורה טובה ! הפצועים "אנוש" חזרו להכרה !
ב"ה ,לאחר תפילות רבות ,דאגה רבה וחשש גדול .....
אני שמח לבשרכם ,כי שני הרבנים שנפצעו קשה ביותר ,בל"ג בעומר ,בדרכם חזרה ממירון לירושלים ,חזרו להכרה מלאה !!
הרב סוקולובר שליט"א חזר להכרה לפני מס' ימים , ומצבו הולך ומשתפר ,אך כנראה שיזדקק לשיקום ארוך ,עקב פגיעה בריאות ובצלעות .
והרב אגסי שליט"א ,התעורר וחזר להכרה מלאה ביום חמישי בערב , וכנראה הוא יועבר להמשך הטיפול והשיקום ,לירושלים בביה"ח הדסה הר הצופים !!
למרות החשש הגדול ,ב"ה מוחו לא נפגע והוא זיהה את כל מבקריו ,ושוחח איתם (ואפי' דיבר דברי תורה עם אחד ממבקריו ) , אך לדבריו הוא סובל מכאבים עזים בחלקי גופו ,ומתקשה להתאמץ...
ההתרגשות בקרב משפחתם..ידידם...וכל מכריהם ,היא גדולה ועצומה , אך לבקשתם, הציבור מתבקש להמשיך בתפילות לרפואתם השלמה והמלאה בקרוב !!!!!!!!! אמן !!
|
|