בית פורומים הצלה ומדא ישראל

מד"א-הצלה באבטחת קבר שמואל הנביא השבוע

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-16/5/2004 00:14 לינק ישיר 
מד"א-הצלה באבטחת קבר שמואל הנביא השבוע

בעז"ה השבוע בימים שלישי בלילה רביעי וחמישי יאבטחו מתנדבי מגן דוד אדום בישראל החברים גם ב"הצלה ירושלים" את קבר שמואל הנביא בפרברי העיר ירושלים.


האבטחה תבוצע על פי הנחיה ושיתוף פעולה מלא בין "מגן דוד אדום" ומנהלו המסור והמיוחד באזור ירושלים מר רונן בשארי.


החברים יאבטחו את הקבר לאור העובדה שכבשנים עברו גם השנה יבואו עשרות אלפים לפקוד את קברו של הצדיק ביום היארצייט.


בשנה שעברה באבטחה של מד"א-הצלה טופלו עשרות אנשים שנזקקו לטיפול רפואי והאבטחה הוכיחה את עצמה.


גם השנה מתנדבי מד"א-הצלה ערוכים היטב ויאבטחו את המקום באמבולנסים של מגן דוד אדום ואופנועי מד"א- הצלה ירושלים.



ואיך לא, התמונות יגיעו גם יגיעו....

הלא כן? למען החיים.....







[\-/]

תוקן על ידי - הצלהירשלים - 16/05/2004 0:22:41



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/5/2004 14:01 לינק ישיר 

ארגון - "הצלה ירושלים" נערך להילולת שמואל הנביא זיע"א בירושלים

חובשים רבים מ"מגן דוד אדום" החברים ב"הצלה ירושלים" יאבטחו את ההמונים שיבואו להשתטח על קברו של שמואל הנביא בימי היארצייט הבעל"ט בסוף השבוע הקרוב, שיחל ביום שלישי בערב ויימשך עד חמישי בערב.

במד"א- "הצלה ירושלים" נערכים בחובשים רבים שיצוידו בציוד רפואי מתקדם, אמצעי החייאה וחבישה שיעמדו הכן לכל קריאה.

אמבולנס של מד"א ואופנועי הצלה וחירום יעמדו בימי היארצייט ימי רביעי וחמישי ברחבת קבר שמואל הנביא למען רווחת המתפללים.

ב"מד"א- "הצלה ירושלים" ערוכים לכל תרחיש חירום אפשרי ומוכנים לקליטתם של עשרות אלפי מתפללים שיבואו להשתטח על הציון הקדוש .

ב"מרכז למקומות הקדושים" שיבחו את מנהל "מגן דוד אדום" אזור ירושלים מר רונן בשארי אשר פועל בשיתוף פעולה מלא עם אנשי הוועד ואנשי "הצלה ירושלים" למען רווחת המתפללים .

במשרדי "הצלה ירושלים" מסרו כי לאור תחזית מזג האוויר הצופה שרב בימי סוף השבוע הציבור מתבקש לשמור על כללי הזהירות והבטיחות .

ב "מד"א-הצלה י-ם" מקוים כי ימי היארצייט יעברו ללא כל אירועים חריגים בתפילה כי " הן א-ל כביר לא ימאס בתפילת רבים".



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/5/2004 01:09 לינק ישיר 

מצורף קובץ

בהזדמנות זו אני מעניק לכם תמונות משנה שעברה... חיפשתי ומצאתי....




דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-19/5/2004 01:10 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-19/5/2004 01:10 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-19/5/2004 01:10 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-19/5/2004 01:11 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אלי ואלי עם קודקודי האיזור..



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-19/5/2004 01:12 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-19/5/2004 02:35 לינק ישיר 

מצורף קובץ

לפני כמה שעות...

במקום היו: בנצי ליזרוביץ אחראי הארוע, זאב קשש וצבי פרידמן מנווה יעקב, דוד דלפן זאב סופר ואלי פולק מרמות. אליעזר היימן שוקי טאוב ודוידוביץ מתל ציון.
במשמרת קודמת היה אלי גודלבסקי ומתנדב נוסף מבית וגן.

יישר כח לכולם .... בינתיים....




דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-19/5/2004 02:35 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-19/5/2004 02:36 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-19/5/2004 02:36 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-19/5/2004 02:36 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-19/5/2004 22:52 לינק ישיר 


דרושים מתנדבים נוספים לאבטחת היארצייט של שמואל הנביא.


מי שיכול שיעלה מול בנצי לייזרוביץ במירס או שיפנה למשרדי הארגון.


כאן גם המקום להודות לכולם על האבטחה הגדולה של היום, תודה לעשרות החברים שאבטחו במשך כל היממה האחרונה ואף טיפלו במספר מקרים שאירעו באזור הקבר והעליה לציון.

תודה חברים ובהצלחה מחר!!!





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/5/2004 00:53 לינק ישיר 

במהלך האבטחה היום הגיע הראשון לציון הרב עמאר להתפלל על קברו של שמואל הנביא.

הרב עמאר שליט"א בירך את מתנדבי הצלה שאבטחו את המקום.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/5/2004 12:45 לינק ישיר 

מצורף קובץ

בבוקר הגיעו לאבטחה בנצי ליזרוביץ ואלי פולק . משמרת צהרים גיבו אותם יענקי גולדהבר וי. ט . ומשמרת ערב הגיעו מיכאל יפלח ואברהם נעמד בלילה היו שוב אליעזר היימן וחיים יונה מתל ציון.
בבוקר הופיע שוב בנצי ליזרוביץ ומתס מלניק.

החברים טיפלו בכמה מקרים בודדים והארוע כולו עבר בשקט יחסי.






דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > מד"א-הצלה באבטחת קבר שמואל הנביא השבוע
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
1 2 3 לדף הבא סך הכל 3 דפים.

bholext