מהשבוע: אמבולנס חדש ל"הצלה ירושלים" במד"
ביום שלישי הקרוב ,יתקיים טקס חנוכת האמבולנס החדש, שנתרם לארגון "הצלה ירושלים" ,וישמש את המתנדבים במשמרות במד"א !!
הארוע יתקיים בע"ה ברחבת הכותל המערבי ,בשעה 12 בצהרים , בנוכחות הנהלת הצלה ומד"א י-ם ,מתנדבים , התורמים הנכבדים , רבנים, אישי ציבור , וכו'
כאמור ,האמבולנס יתוחזק ע"י מד"א ,וישמש את מתנדבי הצלה ,במשמרות בתחנת מד"א י-ם .
כולכם מוזמנים !!! תנו כבוד למעמד החשוב !!!
              
|
|