|
|
| נשלח ב-19/5/2004 17:56 |
|
| |
זה במקרה שמספר האמבולנס הוא "911"? (מספר החרום בארה"ב)..
ומתי ישתמשו בו? לאבטחה כמו במירון למשל? או בפיגועים? לא עלינו?
|
|
|
|
| נשלח ב-28/5/2004 09:56 |
|
| |
מישהו מוכן להסביר לי מה הקטע של האבולנס הזה? למה צריך אותו בנוסף לתאר"ן?
|
|
|
|
|
| נשלח ב-28/5/2004 11:32 |
|
| |
משהו מוכן להסביר יותר מזה?
היכן נעלם האמבולנס הזה והיכן נעלמו המדבקות של 'הצלה ירושלים' ממנו???
משהו לא מריח טוב
אולי חוסר פירגון של מד"א להצלה ירושלים או מה????
ההההההההההההההסססססססססססססססבבבבבבבבבבבבבררררררררררר
|
|
|
|
| נשלח ב-28/5/2004 14:46 |
|
| |
שפנים
|
|
|
|
| נשלח ב-4/6/2004 14:25 |
|
| |
בתמונה האחרונה ליד דוכי עומד המנצח אלי יפה ? אם זה אכן הוא, איך הוא קשור לענין ?
|
|
|
|
| נשלח ב-4/6/2004 14:45 |
|
| |
התגנבה לאוזניי שמועה שהשבוע האמבולנס שנתרם לטובת המתנדבים ב"הצלה ירושלים" מגיע.................
תוקן על ידי - dadadog - 04/06/2004 14:48:16
|
|
|
|
| נשלח ב-4/6/2004 15:47 |
|
| |
ל....?
מרכא, זה אכן אלי יפה והוא יו"ר וועד הידידים של הצלה , תותח הבנאדם.
|
|
|
|
| נשלח ב-4/6/2004 17:35 |
|
| |
אכן האמבולנס הגיע מספרו 76
נמשיך אח"כ......
|
|
|
|
| נשלח ב-6/6/2004 01:00 |
|
| |
התגנבה לאוזניי עוד שמועה. שככל הנראה האמבולנס יועובר לטובת צוות "בית וגן" היקרים במקום ה-77.
|
|
|
|
| נשלח ב-6/6/2004 02:29 |
|
| |
יש משהו בגניבה הזאת....
|
|
|
|
|