|
|
| נשלח ב-18/5/2004 20:09 |
|
| |
ער"ח סיון - תפילת השל"ה
Coming soon
|
|
|
|
| נשלח ב-18/5/2004 20:49 |
|
| |
|
|
|
|
| נשלח ב-20/5/2004 05:29 |
|
| |
ווער סקען זאל ארויפלייגן די טעקסט מיט נקודות,
|
|
|
|
| נשלח ב-20/5/2004 06:42 |
|
| |
איך האב געבעטן די טעקסט צו קענען קאפיען און אריינברענגן אין ווארד.
א גרויסן שכוח
|
|
|
|
| נשלח ב-20/5/2004 06:56 |
|
| |
אז מען איז ביזי מיטן אונטערנעט יומם ולילה וואס וועט אייך העלפן א תפילת השל"ה
|
|
|
|
| נשלח ב-20/5/2004 06:58 |
|
| |
אז מען איז ביזי מיטן אונטערנעט יומם ולילה וואס וועט אייך העלפן א תפילת השל"ה
|
|
|
|
|
| נשלח ב-21/5/2004 01:56 |
|
| |
בן שבעים 72 עס זעט אויס אז דיינע הענט ציטערן שוין מחמת זיקנה וועגן דעם האט איר געפאוסט 2 מאל אייער מוסר דרשה קשוט עצמך ואח"כ קשוט אחרים
|
|
|
|
| נשלח ב-21/5/2004 02:09 |
|
| |
דיין טאטן ז"ל האט עס טאקע נישט געהאלפן.
עס איז נאך נישט פארלוירן.
קענסט נאך תשובה טאן.
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
|
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.
|