|
|
| נשלח ב-19/5/2004 03:33 |
|
| |
כ"ק אדמור מ'דזשירקא שליט"א
כ"ק אדמור מ'דזשירקא שליט"א קומט אן מיטואך 4 פארטאגס קיין אמעריקא.
יהא בואו לברכה
|
|
|
|
| נשלח ב-19/5/2004 07:26 |
|
| |
ווי אין אמעריקא קימט ער?
|
|
|
|
| נשלח ב-19/5/2004 22:13 |
|
| |
The Bais Hamedrish in Boro Park is located at 5 Ditmas Ave. ,it is
on 40th street between 17th and Mcdonald Ave.
|
|
|
|
| נשלח ב-19/5/2004 23:50 |
|
| |
i remember him when he made kugel in meah shearim and liked to bullshove, since when did he become a REBBE?
|
|
|
|
|
| נשלח ב-23/5/2004 06:26 |
|
| |
טעלעפאן נאמבער ווי דער רבי שטייט איין
איז געווען א ר"ח סעודה
איז געווען עפעס א טיש
איז דא עפעס מוצאי שבת
|
|
|
|
| נשלח ב-24/5/2004 18:51 |
|
| |
the rabbis number is :718-437-6994, evrey shabos that he will stay here it will be a tish all sudes and motzi shabos
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
|
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.
|