מתנדבי מד"א-הצלה אבטחו לוויות חיילי צה"ל
מתנדבי "מגן דוד אדום" -"הצלה ירושלים" אבטחו בשבוע שעבר את לוויות החיילים הנרצחים בעזה.
בלוויות רבות שנערכו בסוף שבוע שעבר,תחילת שבוע זה והאחרונה שבהם היום בהר הרצל אבטחו חברים רבים שטיפלו בעשרות מקרי התעלפויות וכדומה במהלך ההלוויות.
מכאן שלוחה תודה למתנדבים המסורים:
יענקי גולדהבר, אברהם פרידמן,יצחק אריה, אלי בדיל, אלי גודלבסקי, ולחברים רבים נוספים שאבטחו את ההלוויות הקשות.
יהי רצון שיבולע המוות לנצח ונאבטח רק בשמחות!!..

|
|