חולשה...הקאות...................החייאה!!
אתמול בערב התקבלה קריאה על גברת בת שמונים עם חולשה ... הקאות...אפאתית קצת..
המקרה היה ברחוב הפסגה בבית וגן בעיר.
הכוננים זאב אונגר, יואל פולק, שלמה ריין, מיקי כהן יצאו לקריאה מקרבת מקום.
אחרי כדקה זאב אונגר אומר בקולו העדין "חברים אני בהחייאה, כן החייאה ואני זקוק לעזרה"..
לאחר כדקה כבר ההחייאה היתה בעיצומה כאשר שלושה חברים מבצעים אותה במסירות ומקצועיות.
הפאראמדיק עקיבא פולק ששמע במירס על ההחייאה הכין את צוות הנט"ן לבאות .
לאחר החייאה ארוכה ומאמצים רבים להחיות את הגברת נאלץ רופא הנט"ן לקבוע את מותה .
חברים, כל הכבוד על המסירות וההשקעה המקצועית.
ולקח אפשר גם ללמוד מכאן...
זה קרה בעבר פעמים רבות..
אם חושבים לפעמים בסתר ליבנו מה זה כבר יכול להיות.. חולשה...הקאות....
הכונים יוצאים לכל מקרה לא משנה מהו ותמיד מגישים עזרה ראשונה והצלת חיים, במקרה בלנו לצערנו נקבע המוות אולם בפעמים קודמות , גם בבת וגן הצילו חי אדם פעמים רבות למרות שהביפר דיווח על משהו קטן יחסית.
|
|