|
|
| נשלח ב-21/5/2004 14:30 |
|
| |
ה- gps הוכיחה עצמה בגדול....
לפני שעה קלה חזרו כוננים מירושלים מהשתלמות בניר עציון. המתנדבים ראובן פול, יוסי מרגלית, אלי ביר, דוד טכטנברג ועוד חזרו באמבולנס 57 מירושלים.
בכביש החוף ליד מחלף ינאי עולה מוקד שרון מול האמבולנס לאחר שהוא מזהה אותו במערכת ה -GPS ומדווח לו על ילדה מחוסרת הכרה עקב חנק במושב מכמורת הנמצא סמוך אליהם. תוך דקות הגיעו המתנדבים אל הילדה בת השנה ותשעה חודשים ונתנו לה טיפול ראשוני של פתיחת נתיב אויר ומתן חמצן. עד להגעת הנט"ן השתפר מצבה א"כ עדיין קצת מעורפלת הכרה.
המשפחה שהייתה בתחילה בהיסטרייה נדהמה מהתגובה המהירה של מד"א והודו בחום למתנדבים.
(שודר ברשת ב')
בהמשך נתקל האמבולנס בתאונה חזיתית ליד מחלף ההלכה ודיווח למוקד דן על התאונה ובמקביל החל לטפל בפצועים במקום היו למרבה המזל רק 3 פצועים קל.
תמונות בהמשך....
|
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
|
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.
|