לפני שעה קלה חזרו כוננים מירושלים מהשתלמות בניר עציון. המתנדבים ראובן פול, יוסי מרגלית, אלי ביר, דוד טכטנברג ועוד חזרו באמבולנס 57 מירושלים.
בכביש החוף ליד מחלף ינאי עולה מוקד שרון מול האמבולנס לאחר שהוא מזהה אותו במערכת ה -GPS ומדווח לו על ילדה מחוסרת הכרה עקב חנק במושב מכמורת הנמצא סמוך אליהם. תוך דקות הגיעו המתנדבים אל הילדה בת השנה ותשעה חודשים ונתנו לה טיפול ראשוני של פתיחת נתיב אויר ומתן חמצן. עד להגעת הנט"ן השתפר מצבה א"כ עדיין קצת מעורפלת הכרה.
המשפחה שהייתה בתחילה בהיסטרייה נדהמה מהתגובה המהירה של מד"א והודו בחום למתנדבים.
(שודר ברשת ב')
בהמשך נתקל האמבולנס בתאונה חזיתית ליד מחלף ההלכה ודיווח למוקד דן על התאונה ובמקביל החל לטפל בפצועים במקום היו למרבה המזל רק 3 פצועים קל.
תמונות בהמשך....
נשלח ב-21/5/2004 15:31
א. אין כמו אלי ביר
ב. אין כמו הgps
ג. היתה השתלמות מדהימה-כך ע"פ עדויות רבים מהמשתתפים.
ד. אני מקוה שיהיו כמה תמונות מהתאונה עבורנו..
הגיע הזמן שמד"א ישדרג לכונניו GPS - במירסים , או סלולרית
הדבר יחסוך וייעל זמן תגובה להפליא
נשלח ב-22/5/2004 22:24
תוך עשרים שנה...
נשלח ב-23/5/2004 02:23
הקצמשית המוקד הייתה "חנה"
למי שזה אומר משהו,
דרך אגב היא ניסתה לשדך לאמבולנס עוד איזה תאונה על כביש 4 לא ידוע לי מה יצא בסוף
נשלח ב-23/5/2004 03:05
שמתי לב למשהו מוזר, גם בקשר וגם בהודעה הראשונה באשכול הזה דיברו על אמבולנס מס' 57. בתמונה זה אמבולנס 58. חוץ מזה שהאזור של התאונה לא נראה לי כמו החלק של אזור שרון בכביש החוף.
לצומת לבכם
נשלח ב-27/5/2004 18:20
אכן בתמונה רואים את אמבו' 58 אבל זה לא אומר כלום אני גם הייתי בחזור מההשתלמות עם אמבולנס הצלה 10 עם טייטלבאום ודני שפיצר ואכן שיגרו אותם לתינוקת ובדרך הם ניתקלו בתאונה יישר כח לראובן ושאר החברים שטיפלו במסירות.