בית פורומים הצלה ומדא ישראל

ה- gps הוכיחה עצמה בגדול....

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-21/5/2004 14:30 לינק ישיר 
ה- gps הוכיחה עצמה בגדול....

לפני שעה קלה חזרו כוננים מירושלים מהשתלמות בניר עציון. המתנדבים ראובן פול, יוסי מרגלית, אלי ביר, דוד טכטנברג ועוד חזרו באמבולנס 57 מירושלים.
בכביש החוף ליד מחלף ינאי עולה מוקד שרון מול האמבולנס לאחר שהוא מזהה אותו במערכת ה -GPS ומדווח לו על ילדה מחוסרת הכרה עקב חנק במושב מכמורת הנמצא סמוך אליהם. תוך דקות הגיעו המתנדבים אל הילדה בת השנה ותשעה חודשים ונתנו לה טיפול ראשוני של פתיחת נתיב אויר ומתן חמצן. עד להגעת הנט"ן השתפר מצבה א"כ עדיין קצת מעורפלת הכרה.
המשפחה שהייתה בתחילה בהיסטרייה נדהמה מהתגובה המהירה של מד"א והודו בחום למתנדבים.
(שודר ברשת ב')

בהמשך נתקל האמבולנס בתאונה חזיתית ליד מחלף ההלכה ודיווח למוקד דן על התאונה ובמקביל החל לטפל בפצועים במקום היו למרבה המזל רק 3 פצועים קל.
תמונות בהמשך....



דווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-21/5/2004 15:31 לינק ישיר 

א. אין כמו אלי ביר
ב. אין כמו הgps
ג. היתה השתלמות מדהימה-כך ע"פ עדויות רבים מהמשתתפים.
ד. אני מקוה שיהיו כמה תמונות מהתאונה עבורנו..




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/5/2004 16:45 לינק ישיר 

מצורף קובץ

התאונה ....



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-21/5/2004 16:47 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-21/5/2004 16:48 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-21/5/2004 16:50 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-21/5/2004 16:51 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-21/5/2004 16:53 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-21/5/2004 16:54 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-21/5/2004 18:38 לינק ישיר 

הגיע הזמן שמד"א ישדרג לכונניו GPS - במירסים , או סלולרית

הדבר יחסוך וייעל זמן תגובה להפליא



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-22/5/2004 22:24 לינק ישיר 

תוך עשרים שנה...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/5/2004 02:23 לינק ישיר 

הקצמשית המוקד הייתה "חנה"
למי שזה אומר משהו,
דרך אגב היא ניסתה לשדך לאמבולנס עוד איזה תאונה על כביש 4 לא ידוע לי מה יצא בסוף



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-23/5/2004 03:05 לינק ישיר 

שמתי לב למשהו מוזר, גם בקשר וגם בהודעה הראשונה באשכול הזה דיברו על אמבולנס מס' 57. בתמונה זה אמבולנס 58. חוץ מזה שהאזור של התאונה לא נראה לי כמו החלק של אזור שרון בכביש החוף.



לצומת לבכם



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/5/2004 18:20 לינק ישיר 

אכן בתמונה רואים את אמבו' 58 אבל זה לא אומר כלום אני גם הייתי בחזור מההשתלמות עם אמבולנס הצלה 10 עם טייטלבאום ודני שפיצר ואכן שיגרו אותם לתינוקת ובדרך הם ניתקלו בתאונה יישר כח לראובן ושאר החברים שטיפלו במסירות.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > ה- gps הוכיחה עצמה בגדול....
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext