בית פורומים הצלה ומדא ישראל

האם נכונה השמועה???

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-21/5/2004 16:29 לינק ישיר 
האם נכונה השמועה???

האם נכונה השמועה שהיום בשעה 13:00 לערך אמורה להגיע לירושלים קבוצה גדולה של חובשים שיודעים לקרוא מוניטור ולזהות הפרעות קצב???
האם יש סיכוי שאותה קבוצה תגדל????
הדבר תלוי רק בך!
הירשם עוד היום להשתלמות בניר עציון!!!

סמוך עלי לא תצטער



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/5/2004 16:35 לינק ישיר 

מתי התאריכים הבאים??



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/5/2004 16:56 לינק ישיר 

במהלך הזמן הקרוב יערך השתלמות כוננים בניר עציון.

ההשתלמות בנושא ALS עבודה על הנט"ן, מחלות לב, הפרעות קצב, שימוש בתרופות, אינטובציה, מכשירים בנט"ן ועוד.

ההשתלמויות יערכו בתאריכים הבאים:

1. בין ה - 19.5 ל - 21.5

2. בין ה - 2.6 ל - 4.6

3. בין ה - 23.6 ל - 25.6

4. בין ה - 30.6 ל - 2.7

כל ההשתלמיות מתחילים ביום ד' בשעה 15.00 עד יום ו' בשעה 12.30 .

פנסיון מלא גלאט כשר במחיר סמלי של 50 ש"ח.

ההרשמה בירושלים במשרד המתנדבים בין השעות 15.00 עד 18.00.

פרטים נוספים (אם צריך) אצל משרד המתנדבים או מפקדי הצוותים.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > האם נכונה השמועה???
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext