הרכב בתמונה הראשונה נפגע מקדימה בתאונה קודמת ללא נפגעים ועמד בשולי הדרך עם משולש אזהרה כאשר הרכב השני נכנס בו והעיף אותו למרכז הכביש
לא ידוע לי על מעורבות אוטובוס
נשלח ב-27/5/2004 01:14
אוקי....
ב"ה שזה נגמר ככה.
אין כמוכם אנשי טלז סטון!!
נשלח ב-27/5/2004 18:41
היה בגלל זה פקק באורך של קילומטרים.
בכל מדינה נורמלית קודם כל פותחים את הכביש ואחרי זה מטפלים ברכב, ובפרט שזה מוצאי החג אנשים היו על הכביש שעות