איינער האט מיר געשריבן אין אישי אז ס'איז געשטאנען
אין JEWISH PRESS עפעס וועגן די פרשה, ווער ס'האט דאס ביטע פאוסטן
נשלח ב-1/6/2004 02:40
ווי עס זעהט מיר אויס איז די פראבלעם אז דער יאקאב (ווער איז דאס?), גייט זיי דארט אויף די נערווען מיט חומרות וכדומה, און דער חברה פי עם, וויל האבען מער כשערע, ממילא ווילען זיי אים פטור ווערען.
סטאר קעי האט זי געכאפט צו די פאקט אז זיי האבען עפעס נישט געהאלטען ווארט פין די הסכם, און זיי האבען אנגעהויבען אריינברענגען אייגענע שוחטים און בודקים וואס זענען מער מקיל, ממילא האבען די שוחטים נישט אזוי פיל וואס צו שחט'ן וכו'.
דאס וואס די סטאר קעי ברענגט ארויס אז זיי ווילען נישט האבען יאקאב צוליב "ביזנעס" איז מעורר חשד.
נשלח ב-3/6/2004 01:32
באקומען אין תיבה אישי
the interesting thing here is that the old takanah of not giving a hecsher to a goy was reinforced by r' moshe feinstien in 1981 after the star k was machshil yidden on the "camp shoresh cruise" to eat treif meat after he violated the takana, so why is heinemann willing to take a risk again. there was a article about in the baltimore times. if anyone has it please post it
נשלח ב-4/6/2004 22:15
ווי איך פארשטיי איז דא א מחלוקה צווישען צוויי בעלי מכשירים דעברעצין ר יצחק שטיין אין רב יאקאב מיט רב היינמאן וועגען א השגת גבול פרשה
זיי האבען א טענה אז רב היינמאן האט צוגענומען פון זיי די שלאכטהויז
the takuna is only not to give a hechsher on meat owned by a goy. this goy has a own line of meat called "zalmen's. the debritzin hashgucha is on international meat owned by yankel chaimowits,and they shecht at the goys place
הטקסט שלך כאן
נשלח ב-7/6/2004 08:50
לויט די אינפארמאציע וואס איך בין אינפארמירט פון זייער הויך-ראנגיגע מקורות, וועט אין די נעקסע טאג צוויי אנטפלעקט ווערן שרעקליכע פאקטן איבער דעם היינעמאן צוזאמן מיט זיין שותף דר. פאללאק. דער עולם וועט זיך גאר איבערצייגן אז במשך יארן האבן זיי מכשיל געווען רבבות אידן מיט נבילות וטריפות ממש רח"ל.
אלע קשיות וואס קען נאר עמיצן אמאל איינפאלן, וועלן זייער שנעל פארענטפערט ווערן. די געהיימע אינפארמאציע וואס איך האב דערווישט, אז א נייע וועב-סייט גייט זיך עפענען אין די קומענדיגע טעג ממש. דארט וועט אי"ה אלעס אויפגעדעקט ווערן איבער דעם היינעמאן/פאללאק מיט זייער פירמה "סטאר-קעי", אזש די האר פון קאפ וועלן זיך פשוט אויפשטעלן. די נייע וועב-סייט גייט הייסן "כשרות
סטענדערטס".
ס'גייט ווייטער זיין לעבעדיג אין די חרדישע וועלט. מ'לאזט נישט אפ, ברוך השם.
נשלח ב-25/6/2004 00:13
שמעו נא רבותי, דיינים מומחים.
אני איני מכיר לא את בעלי הכשרות מצד זה, ולא את בעלי הכשרות מצד זה.
אך לפי העובדות אנו יכולים לנסות ולהבין פשרה של פרשה זו.
א. מן הדברים הידועים, בעולם החרדי, שהרב יאקאב שליט"א
הקים קהילה גדולה, של יראים ושלימים, חסידים ואנשי מעשה.
קהילה זו מנתה כשישים משפחות. ולגרסאות אחרות ששמעתי כתשעים!!! משפחות.
כל בני הקהילה, היו כלי קודש במלוא מובן המילה. שובי"ם, רבנים, מוהלים, דיינים. וכל מה שיהודי צריך לחייו הרוחניים.
ב. בשלב מסוים נכנס הרב היינמן לחייהם ע"י שהתחיל לשחוט במפעלם ולא היתה דעתו נוחה מהקפדתם המרובה. עד שע"י דיל משונה שעשה עם בעל המקום. הוא הצליח לסלק, את הקהילה החסידית ממקום דנן.
ג. כאן התחילו ויכוחים ע"ג ויכוחים. הן בעניין הכשרות . והן בענין השגת גבול זה אומר בכה וזה אומר בכה.
ד. כמובן, שהרבנים האורטודוקסים רובם ככולם יצאו נגד מעשה הנבלה שנעשתה. וכאן עשה הרב היינמן צעד לא חכם. ויצא חוצץ נגדם, להשיב מלחמה השערה.
ה. כיום על אף מפלתו וחוסר הצלחתו, אין הוא מסוגל, או שהוא איננו יודע איך לגלגל את הגלגל בחזרה.
.........אך כל זה שייך לעבר...........................
הבעיה נעוצה בעתיד..................................
יושבים להם שישים משפחות לערך ומצפים לישועה.
משפחות .אשר נשבר מטה לחמם, ואין ראש המשפחה יכול לצאת ולהביא לחם לפי הטף.
והכל בגלל אמביציה נוראה וחוסר מחשבה בולטת מצד איש אחד.
.......ועל אלה אני בוכיה..............................
נשלח ב-25/6/2004 00:47
DAM
אפשר ווען די חיימאוויטש חברה וואלטען נישט געגאנגען מיט אזא טעראר און פאשקווילען וואלט מען נאך געקענט צוריקדרייען.