מצורף קובץ1.ההשתלמות היא אכן רק לכוננים...
2. ההרשמה למחזור מס' 2 (2-4/6) של ההשתלמות נסגרה למי שרוצה ללון במקום, כוננים המעוניינים להצטרף להרצאות מוזמנים עדיין להרשם.
3. כוננים שמעוניינים להרשם למחזורים הבאים (23-25/6) ו
(30/6-2/7) מתבקשים לעשות זאת בהקדם האפשרי. המקומות מוגבלים ולא נשארו הרבה מהם...
יום נעים, אוריאל

|
|