בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

בייק רעגיסטרעישן אין ברוקלין סאוט

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-1/6/2004 17:29 לינק ישיר 
בייק רעגיסטרעישן אין ברוקלין סאוט
מצורף קובץ

זונטיג איז פארגעקומען פאר די ברוקלין סאוט קאמיונעטי א בייק רעגיסטריעשן, ווי מ'האט געקענט אויפקריצן א נאמבער אויף די בייק אין קעיס ס'ווערט געגאנבעט, די בייק רעגיסטראציע איז צו געשטעלט געווארן דורך די בארא פארק שומרים וואס זארגט זיך כסדר פארן וואוילזיין פון די קאמיונעטי.

אזוי ווי ס'האט זיך גענדיגט די חדר'ס מיט די סקול'ס האט אנגעהויבן שטראמען איידעלע באחאנטע קינדעק קע"ה אזוי ווי שוועמלעך נאך א רעגן.

די שומרים מעמבער'ס זענען געווען געפערליך ביזי מיט צופרידן שטעלן יעדעס איינציג קינד ווי עס דארף צו זיין.

און אויך צו פארדאנקען קליין'ס אייזקרים פארן צושטעלן א גאנצע (12FT.) טראק מיט אייזקרים וואס איך פרזענליך האב זיך אויך ממש מחיה געווען דערמיט. (ס'וואלט נישט געשאדט ווען זיי שיקן צו מיר אהיים א קעיס צוויי אייסעס/אייזקרים) און יעדעס קינד האט באקומען א אייזקרים וואס איז געווען ממש דעלישעס....

און פאר איך פארגעס,
די בארימטע בארא פארקער עירוב טראק מיטן טשערי פּיקער וואס איז געשטאנען דארט צו דינסט פאר די שומרים אויפצוהענגן די סיינס.
און שפעטער האט דאס געדינט פארן פאטאגרעפער זאל זיך קענען הייבן און דער הייך צו נעמען שיינע פיקטשערס.

<די עירוב טראק>

===
אין רשות לקחת תמונות שלי למקום אחר בלי רשות.
there is no permission to take any of my pictures to another place




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/6/2004 17:34 לינק ישיר 

מצורף קובץ

די ספאנסערס פונעם בייק רעגיסטראציע

===
אין רשות לקחת תמונות שלי למקום אחר בלי רשות.
there is no permission to take any of my pictures to another place




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/6/2004 17:35 לינק ישיר 

מצורף קובץ

א שומר מעמבער קריצט אריין אין א בייק

===
אין רשות לקחת תמונות שלי למקום אחר בלי רשות.
there is no permission to take any of my pictures to another place




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/6/2004 17:37 לינק ישיר 

מצורף קובץ

והגית בו יומם ולילה.

===
אין רשות לקחת תמונות שלי למקום אחר בלי רשות.
there is no permission to take any of my pictures to another place




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/6/2004 18:59 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ר' יענקל דאסקאל טראגט דעלישעס אייז קרים פאר די יונגע תשב"ר.

===
אין רשות לקחת תמונות שלי למקום אחר בלי רשות.
there is no permission to take any of my pictures to another place




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/6/2004 19:02 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ביים טיילן

===
אין רשות לקחת תמונות שלי למקום אחר בלי רשות.
there is no permission to take any of my pictures to another place




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/6/2004 19:03 לינק ישיר 

מצורף קובץ

די נייע שומרים מאטר ביציקל

===
אין רשות לקחת תמונות שלי למקום אחר בלי רשות.
there is no permission to take any of my pictures to another place




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/6/2004 19:05 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ביים איינשרייבן די אינפו פון די קינדער וואס מ'לייגט אויפן רעגיסטראציע קארטל

===
אין רשות לקחת תמונות שלי למקום אחר בלי רשות.
there is no permission to take any of my pictures to another place




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/6/2004 19:08 לינק ישיר 

מצורף קובץ

פאליס דעפארטמענט האט אויך אויפגעשטעלט א טישל ווי מען קען רעגיסטרירן די קאר'ס, א טיש דערנעבן איז די טישל ווי די חשובע קינדער האבן געקענט מאכן א איידענטיפיקעישן קארטל

===
אין רשות לקחת תמונות שלי למקום אחר בלי רשות.
there is no permission to take any of my pictures to another place




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/6/2004 19:09 לינק ישיר 

מצורף קובץ

די אייזקרים פון וואס כ'האב געכאפט א גליטש

===
אין רשות לקחת תמונות שלי למקום אחר בלי רשות.
there is no permission to take any of my pictures to another place




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/6/2004 19:12 לינק ישיר 

מצורף קובץ

עס ווערט געזעהן די נייע שומרים קאר וואס איז געספאנסערט ביי סטריאו סיטי ליסינג, און פערפעקט בליינד'ס

===
אין רשות לקחת תמונות שלי למקום אחר בלי רשות.
there is no permission to take any of my pictures to another place




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/6/2004 19:13 לינק ישיר 

מצורף קובץ

כנ"ל.
די בילד איז גענומען פון א פארטש.

===
אין רשות לקחת תמונות שלי למקום אחר בלי רשות.
there is no permission to take any of my pictures to another place




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/6/2004 19:15 לינק ישיר 

מצורף קובץ

נו, ווען קען מען שוין אריינגיין?

===
אין רשות לקחת תמונות שלי למקום אחר בלי רשות.
there is no permission to take any of my pictures to another place




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/6/2004 19:26 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ביים רגיסטרירן די בייק'ס נאמען, מאדעל, מעיק, וכו' וכו'

===
אין רשות לקחת תמונות שלי למקום אחר בלי רשות.
there is no permission to take any of my pictures to another place




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/6/2004 19:39 לינק ישיר 

מצורף קובץ

א בליק פון די הויכקייט שטייענדיג אויף א קאר

===
אין רשות לקחת תמונות שלי למקום אחר בלי רשות.
there is no permission to take any of my pictures to another place




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/6/2004 19:40 לינק ישיר 

מצורף קובץ

זייענדיג אויפן טשערי פיקער פון די עירוב טראק

===
אין רשות לקחת תמונות שלי למקום אחר בלי רשות.
there is no permission to take any of my pictures to another place




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > בייק רעגיסטרעישן אין ברוקלין סאוט
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
1 2 3 לדף הבא סך הכל 3 דפים.

bholext