טוב מאוחר מלא כלום
משהו מעניין:
ביום ראשון נסעתי לתומי ברח' עזרה בי-ם, לפתע עצר אותי אדם מן השורה ואמר לי תשמע, אתם "חברי הצלה" אנשים הכי מלאכים שאני מכיר אמרתי לו ומדוע אתה חושד בנו אמר לי אני בטוח מפני שבפסח האבא שלו לא הרגיש טוב (וכאן הוא סיפר לי סיפור ארוך שלא אלא אתכם) והדרדר לחוסר הכרה הוזמן אמבו' ומיד ה גיעו חברי הצלה וביצעו החייאה ממש במסירות נפש הוא אמר לי הם ממש התעקשו שהוא יחזור לחיים אבל לצערנו זהלא צלח בידם אני מתחנן לפניך אין לי מוסג מי השתתף בהחייאה אבל תאתר לי אותם אי רוצה לךהודות להם אז הפרטים הם אלךו ;משפחת רבני רח' עמוס 32 ירןושליםם המקרה היה בערב שביעי של פסח אם משהו יודע פרטים שיעלה מולי במירס 26192 או 057-733744 והוא רוצה גם לחתום על הו"ק מי שמטפל בזה שיפנה אלי לא בפורום אלא באישי
|
|