בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

מענטשן גלייבן טאקע אלעס פון ה"פ?

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-4/6/2004 00:04 לינק ישיר 
מענטשן גלייבן טאקע אלעס פון ה"פ?

היינט גיי איך עסן מיטאג אין קפה שלווה, שטעלט מיר איינער אפ דארט אין סטאר מזל טוב, ווי מאכסטו שלום זכר? איך קוק עם אן ווי ער איז ג'אסט אראפגעקומען פון די לבנה.

נאך א סקונדע האב איך מיר געכאפט פון וואס ער רעדט, איך האב אויס געפלאצט און אזא געלעכטער אז מען האט נאכנישט געהערט אזא געלעכטער זייט שרה אמנו.

http://www.hydepark.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=964233

א מזל טוב פאר דזאבוי

נושא מחבר

3:26 3/6/2004 - נשלח ב
--------------------------------------------------------------------------------
אזוי ווי אונזער חשובער ידיד ר' דזשאבוי האט געבוירן א יונגעלע בעבי בשטו"מ וויל איך עהם וואונטשן שיזכה להכניסו בבריתו של אברהם אבינו בעיתו ובזמנו, ער זאל עהם זוכה זיין מגדל צו זיין לתורה ולחופה ולמע"ט מיט אסאך אידיש נחת.
יענקעלע11

5:19 3/6/2004 - נשלח ב
--------------------------------------------------------------------------------
שקר
aush

5:21 3/6/2004 - נשלח ב
--------------------------------------------------------------------------------
וכזב
jewboy

5:25 3/6/2004 - נשלח ב
--------------------------------------------------------------------------------
סליחה, איך האב אזוי געהערט אין שומר שבת ביהמ"ד, I GUESS ס'איז א טעות, נא! טעות לעולם חוזר, ועוד חזון...
ועל זה אמרו חז"ל אשרי מי שחושדין בו ואין בו.
יענקעלע11

=====

וואס זאל איך דיר זאגן יענקעלע11 יו מעיד מיי דעי.

פארראכטן די לינק איז נישט געווען גוט

תוקן על ידי - jewboy - 04/06/2004 0:19:47



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/6/2004 00:43 לינק ישיר 

טייערער דזשובאי
דו האסט אלץ דעם זכות אויפצולעבן דעם עולם.
יישר כחך.
און מיר וואונטשן דיר שמחות לרוב.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > מענטשן גלייבן טאקע אלעס פון ה"פ?
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext