בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

הצלה ב"ב וגוש דן

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-6/6/2004 18:00 לינק ישיר 
הצלה ב"ב וגוש דן

לפי מה שנודע לי, והשמועות שמסתובבות בעיר.
הצלה ב"ב לא התאחדו עם הצלה י-ם. מאחר והיו בחירות. בהצלה ב"ב לפני כחצי שנה. ונבחרה הנהלה חדשה בב"ב,
וההסכם נעשה ללא ידעת חברי הצלה ב"ב. ולכן כל חברי הצלה ב"ב והקימו ארגון הצלה חדש לאיזור ב"ב וגו שדן.
וכפי שידוע לכולם, הצלה ב"ב ידועים כמי שהצילו הרבה חיים, ומהירותם ויעילותם ידועה לכל.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > הצלה ב"ב וגוש דן
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext