ברכת הצלחה לאלי פולק לרגל התפקיד החדש
אני לא יודע האים אני עושה דבר נכון,
אבל, , , , , , ,
אני ממש לא יכול להתאפק,
אז הנה, , , , , , ,
אנו מתנדבי "הצלה ירושלים - ישראל" (םניף בית שמש והסביבה) משגרים למתנדב המסור,
ר' אלי פולק,
המון המון הצלחה עם קבלתו את התפקיד החדש:
"רכז סניפי הצלה ארצי"
תפקיד שבהחלט מתאים לו ולפעולותיו הברוכים למען האירגון,
יישר כח עלה והצלח.
(לגבי יורש התפקיד הנוכחי,-קצמ"ש הצלה- תבוא הודעה בנפרד).
|
|