מרדכי וענונו שר"י מעונין להתנדב במד"א !!
ע"פ דיווח במערכת וואלה , הגיע היום מרדכי וענונו לתחנת מד"א במרכז ת"א וביקש להתנדב שם ,
וממקורות מד"א נמסר לוואלה (ע"פ דבריהם) ,שנאמר לו שלצורך כך ,צריכים לעבור קורס בעזרה ראשונה ,ואף נמסר לו התאריך הקרוב המיועד לפתיחת הקורס !!
למישהו מכם אולי מתאים לקחת אותו בצוות שלו ??
|
|